گردوی من
خانه / پایه چراغ / فروش انواع پایه چراغ خیابانی در سایز و جنس های مختلف با قیمت مناسب

فروش انواع پایه چراغ خیابانی در سایز و جنس های مختلف با قیمت مناسب

Rate this post

فروش انواع پایه چراغ خیابانی در سایز و جنس های مختلف با قیمت مناسب توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. بیشتر فروشندگانی که محصول خود را مستقیم و بدون واسطه خرید می کنند در هنگام فروش محصول خود را با قیمت های مناسبی عرضه می کنند. فروش محصول با جنس، و کیفیت های، مختلفی انجام می شود تا تمام اقشار جامعه بتوانند مطابق با نیاز خود محصول را خرید کنند.

تولید و عرضه مستقیم پایه چراغ خیابانی

 

فروش انواع پایه چراغ خیابانی

تولید و عرضه مستقیم پایه چراغ خیابانی توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. این تولید کنندگان با بهره گیری از دانش روز دنیا به تولید انواع محصول در طرح و مدل، سایز، و اندازه های مختلفی پرداخته اند.

تولید کنندگان بعد از تولید انبوه محصول شروع به فروش محصول به تمام بازارها می کنند. این تولید کنندگان خود به صورت مستقیم و با کمک نمایندگی فروش پایه چراغ خیابانی، و مرکز خرید پایه چراغ خیابانی، به پخش محصول پرداخته اند.

این دو گروه مراجع رسمی فروش محصول کارخانه تولید کننده هستند. علاوه بر این گروه ها برخی از فروشگاه های سطح شهر، و شرکت های پخش کننده، هم به عرضه مستقیم محصول مشغول اند. عرضه مستقیم چون با حذف واسطه ها همراه است قیمت کمتری دارد به همین دلیل فرقی نمی کند ما محصول را از کجا تهیه کرده ایم.

معمولا کسانی که محصول را مستقیم عرضه می کنند برای خرید به سراغ تولید کنندگان، و مراجع رسمی آن ها می روند. شما می توانید با جستجو در سایت های اینترنتی از تعداد تولید کنندگان این محصول آگاهی یابید و با نوع محصولات تولیدی آن ها آشنا شوید.

طراحی و ساخت جدیدترین طرح های پایه چراغ

فروش انواع پایه چراغ خیابانی

طراحی جدید ترین طرح های پایه چراغ توسط مهندسان و طراحان خبره ای کشورمان انجام می شود. این طراحان با استفاده از علم و دانش روز دنیا سعی کرده اند، طرح های زیبا و مدرنی را روی محصول خود ایجاد کنند. این طراحان در هنگام طرح محصول به موارد زیر توجه می کنند:

  • بودجه مورد نیاز برای ساخت محصول
  • نوع تجهیزاتی که برای ساخت محصول مورد نیاز است.
  • محیطی که برای ساخت محصول نیاز است باید به آن توجه شود.

این طراحان در تلاش اند مدل هایی روی انواع محصول خود ایجاد کنند تا بتوانند محصولی را تولید و روانه بازارها کنند که مطابق با سلیقه های مختلف افراد باشد.

این طراحان برای تولید هر محصول، آن را به تولید کنندگان خاصی ارائه می دهند چون هر طرح تولید کننده خاص خود را دارد. جدید ترین طرح باید بتواند با محصولات مشابه خود رقابت کند.

پایه چراغ خیابانی گالوانیزه و رنگی در بازار ایران

 

عرضه کننده بهترین پایه های روشنایی خیابانی

پایه چراغ خیابانی گالوانیزه و رنگی در بازار ایران مهمترین ابزار جهت تامین روشنایی معابر شهری، اتوبان ها، بزرگراه ها، میادین و سایر فضاهای باز شهر است این محصول معمولا  بین ۶ الی ۱۲ متر تولید شده که بسته به ارتفاع مورد نظر به صورت ۲ تکه یا ۳ تکه تولید می شوند.

تعیین ارتفاع مناسب برای پایه چراغ خیابانی بسته به فضای مورد نظر جهت نور پردازی و لوکس نوری مورد نیاز متغیر است بسته به کاربرد پایه های روشنایی و محل استفاده آن ها معمولا به وسلیه براکت های یک متری شاخه زده می شود که عموما به صورت یک طرفه یا دو طرفه تولید می شود.

شکل ظاهری اکثر پایه چراغ ها یکسان است و تفاوت شان در طرح دستک ( براکت) تعبیه شده روی آن است پایه چراغ خیابانی گالوانیزه در نوع لوله ای و چند وجهی تولید می شوند که از دو نوع پوشش گالوانیزه گرم یا رنگ هوا خشک ( رنگ اپوکسی) در تولید این محصول استفاده می شود.

عرضه کننده بهترین پایه های روشنایی خیابانی

تامین کننده پایه روشنایی خیابانی

عرضه کننده بهترین پایه های روشنایی خیابانی در تلاش است با کیفیت ترین محصول را عرضه کند تا بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند برای رسیدن به این هدف تمام تلاش و توان خود را می کند و برای خرید محصول به سراغ تولیدکنندگانی می روند که تولید محصولی با کیفیت و با قیمت ارزان را سر لوحه ای کار خود قرار داده اند.

این عرضه کننده مانند فروشندگان دیگر محصولات به دنبال حداکثر کردن سود خود است برای این منظور سعی می کند محصول را مستقیم و بدون واسطه خرید کند تا در هنگام فروش بتواند محصول خود را با قیمت کمتری عرضه کند با این کار می تواند محصول بیشتری را بفروشد و مشتریان زیادی را جذب کند.

این عرضه کنندگان برای این که بتوانند محصولی با کیفیت را عرضه کنند اقدام به خرید محصول از تولید کنندگان معتبر کرده اند و قبل از خرید محصول با جستجو در اینترنت سعی می کنند، برندهای معتبر را شناسایی کنند و بعد برای خرید محصول به تولید کنندگان آن مراجعه می کنند.

فروشنده پایه چراغ پارکی به صورت عمده در بازار های داخلی

پایه چراغ خیابانی گالوانیزه و رنگی با خرید مستقیم از تولید کننده

فروشنده پایه چراغ پارکی به صورت عمده در بازار های داخلی انواع محصول خود را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرید می کند و بعد اقدام به فروش عمده محصول می کند. خرید مستقیم باعث می شود تا فروشنده قیمت کمتری که روی محصول خود می گذارد، را جبران کند و دچار ضرر نشود. بنابرین فروش عمده محصول همیشه با قیمت کمتری انجام می شود و فرقی نمی کند ما محصول را از کدام فروشنده خرید کرده ایم.

عمده فروش با خرید انواع محصول از تولید کننده، نمایندگی، و مرکز فروش، ریسک های بسیاری را از دوش این سه گروه بر می دارد این ریسک ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ریسک نگهداری محصول
  • ریسک آسیب رسیدن به محصول
  • ریسک به فروش نرفتن محصول

بنابرین یک عمده فروش ماهر برای این که بتواند با این ریسک ها مبارزه کند باید با تمام توان و تلاش خود به فروش محصول کمک کند. یک عمده فروش ماهر چون با تمام فروشندگان در ارتباط است به راحتی می داند بازار به چه قدر محصول نیاز دارد تا بتواند در هنگام خرید به اندازه ای محصول را خرید کند که بازار با مازاد عرضه یا تقاضا مواجه نشود.

ارائه پایه چراغ خیابانی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

فروش اینترنتی پایه چراغ خیابانی

ارائه پایه چراغ خیابانی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. اولین فروشنده تولید کننده است در واقع تولید محصولی با کیفیت و ارزان به عهده همین تولید کننده است.

دومین فروشنده نمایندگی و مرکز فروش، است این دو گروه هم محصولات با کیفیت و ارزانی را عرضه می کنند. سومین فروشنده هم شرکت های بازرگانی است. این شرکت ها با خرید انواع محصول از تولید کننده به پخش محصول با قیمت درب کارخانه مشغول است.

چهارمین فروشنده می تواند فروشگاه های لوازم الکتریکی در سطح شهر باشد. فروش محصولی با کیفیت و قیمت مناسب توسط هر فروشگاهی انجام نمی شود معمولا فروشندگانی که محصول خود را مستقیم و بدون واسطه خرید می کنند اقدام به عرضه محصول با قیمت تولیدی کرده اند.

برای فروش محصولی با کیفیت و با قیمت ارزان باید به سراغ تولید کنندگانی رفت که تولید محصولی با کیفیت و ارزان را سر لوحه کار خود قرار داده اند.

خرید و فروش پایه چراغ خیابانی و پارکی باغی

 

فروش انواع پایه چراغ خیابانی

خرید و فروش پایه چراغ خیابانی و پارکی ؛باغی توسط گروهای مختلفی انجام می شود. این گروه ها انواع محصول را از تولید کننده یا مراجع رسمی آن ها خریداری می کنند و سپس اقدام به فروش محصول به تمام بازار ها می کنند.

این محصول به خاطر طرح و مدل، اندازه و سایز های متفاوتی که دارد توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند چون این تفاوت ها باعث می شود تا مشتری بتواند مطابق با سلیقه و نیاز خود محصول را خرید کند.

اگر قصد ورود به خرید و فروش این محصول را دارید حتما با برند ها، و بازار فروش آن آشنا شوید برای این کار می توانید به سراغ عمده فروشان این محصول بروید. خرید فروش این محصول با توجه به متنوع بودن محصول و برند های مختلفی که محصول دارد می توان سود فراوانی را عاید فروشنده کند.

مرکز پخش ارزان ترین پایه چراغ خیابانی

مرکز پخش ارزان ترین پایه چراغ خیابانیمرکز پخش ارزان ترین پایه چراغ خیابانی را می توان با جستجو در گوگل پیدا کرد و برای خرید انواع محصول به آن مراجعه کرد. این مرکز معمولا محصولات با کیفیتی را عرضه می کند قیمت در این مرکز با قیمت درب کارخانه برابر است اما در این مرکز امکان خرید محصول با ارزان ترین قیمت هم وجود دارد چون بیشتر تولید کنندگان برای فروش، محصول خود را در این مکان عرضه می کنند.

شما می توانید با مراجعه به این مکان انواع محصول مانند موارد زیر را با قیمت های استثنایی دریافت کنید:

  • پایه چراغ چند وجهی
  • پایه چراغ خیابانی رنگی
  • پایه چراغ محوطه ای
  • پایه چراغ پیاده رو
  • پایه چراغ پارکی
  • پایه چراغ ساده
  • پایه چراغ لوله ای
  • پایه چرغ خیابانی دکوراتیو
  • پایه چراغ آلومینیومی
  • پایه چراغ فلزی
  • پایه روشنایی خیابانی
  • انواع پایه چراغ خیابانی
  • پایه چراغ ۱۲ متری
  • پایه چراغ ۹ متری
  • پایه چراغ ۶ متری
  •   پایه های روشنایی چند وجهی
  • پایه چراغ رنگی
  • پایه چراغ گالوانیزه
  • پایه چراغ باغی، و…..

بیشتر فروشندگان، شرکت های پخش کننده، دلالان و واسطه گران برای خرید محصول مورد نیاز خود به این مکان ها مراجعه می کنند.

شرکت بازرگانی انواع پایه روشنایی در سراسر کشور

فروش انواع پایه چراغ خیابانی

شرکت بازرگانی انواع پایه روشنایی در سراسر کشور با خرید انواع محصول از تولید کنندگان، و وارد کنندگان ( برندهای خارجی)، به پخش محصول مشغول است. این شرکت تمام محصولات خود را با قیمت پایین تری از بازار عرضه می کند. بیشتر عمده فروشان برای خرید به این شرکت مراجعه می کنند تا بتوانند هر نوع برندی، با هر نوع طرح و مدلی که می خواهند تهیه کنند.

این شرکت ها باید به اندازه ای محصول را خرید کنند که بازار با کمبود کالا مواجه نشود و محصول همیشه در دسترس مشتری باشد. یک شرکت پخش کننده باید بتواند محصولی را به صورتی به بازار عرضه کند که همیشه تقاضا و عرضه برابر باشد.

یک شرکت بازرگانی باید بتواند هنگامی که بازار با کمبود مواجه است با عرضه به موقع محصول به بازار این کمبود را جبران کند و از بالا رفتن قیمت ها جلوگیری کند.

تولید پایه چراغ خیابانی و قابلیت ساخت با ارتفاع ۱۲-۹-۶ متر

فروش انواع پایه چراغ خیابانی

تولید پایه چراغ خیابانی و قابلیت ساخت با ارتفاع ۶_ ۹_ ۱۲ متر توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود. این تولید کنندگان با استفاده از بهترین تجهیزات به تولید محصولی با کیفیت پرداخته اند. تولید این محصول با اندازه و طرح های مختلفی انجام می شود تا مطابق با نیاز خود بتوانیم محصولی مناسب را خرید کنیم. جنس این پایه ها بیشتر از آلومینیم و چدن است.

هر کدام از سایزهای تولید شده محصول توسط تولید کنندگان سبب می شود تا بتوان محصول را را در هر محیطی که نیاز است استفاده کرد. طراحی این محصول توسط مهندسان نخبه ای کشورمان انجام می شود.

پرفروش ترین نوع پایه چراغ خیابانی در بازار تهران

پرفروش ترین نوع پایه چراغ خیابانی در بازار تهران

برای اطلاع از پرفروش ترین نوع پایه چراغ خیابانی در بازار تهران باید به سراغ فروشندگانی که به فروش این محصول مشغول اند رفت. معمولا با کیفیت ترین محصول بیشترین فروش را دارد. بنابرین یک محصول با کیفیت باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده باشد.
  • مقاومت و استحکام بالای در برابر تمام شرایط آب و هوایی داشته باشد.
  • ساخت پایه چراغ خیابانی باید مطابق با استاندارد های جهانی باشد.

علاوه بر کیفیت قیمت محصول هم روی فروش تاثیر دارد بنابرین تولید کنندگان اگر قصد دارند فروش بالای داشته باشند باید به دنبال تولید محصولی با کیفیت و ارزان باشند. به خصوص در جامعه امروزی که تورم شدید وجود دارد.

تامین کننده پایه روشنایی خیابانی

تامین کننده پایه روشنایی خیابانی

تامین کننده پایه روشنایی خیابانی تولید کنندگان محصول هستند. در واقع این تولید کننده است که با تولیدات خود محصول مورد نیاز کشور را تامین می کند. و تمام عمده فروشان و خرده فروشان برای تهیه محصول خود به تولید کننده وابسته اند. و اگر تولید کننده ای وجود نداشته هیچ کدام از این دو گروه هم در بازار وجود ندارد.

از دیگر تامین کنندگان این محصول می توان به شرکت های وارد کننده اشاره کرد این شرکت ها برندهای خارجی را از کشورهای مانند چین وارد می کنند. در نتیجه این دو گروه تامین کنندگان این محصول در کشور هستند.

این تامین کنندگان سعی کرده اند انواع محصول در طرح و مدل، اندازه و سایزهای مختلفی وارد بازار کنند.

پایه چراغ خیابانی و بزرگ راهی با کیفیت بالا

 

تولید پایه چراغ خیابانی و بزرگ راهی با کیفیت بالا توسط تولید کنندگان معتبری انجام می شود. این تولید کنندگان در تلاش اند محصولی تولید کنند که در برابر تابش آفتاب و بارش های شدید باران و برف و…. مقاوم باشد برای همین پوشش رایج پایه ها برای ماندگاری و دوام مورد انتظار شامل گالوانیزه، رنگ اپوکسی و الکترو استاتیک می باشد. این تولید کنندگان در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند.

تولید این محصول با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود. تولید کنندگان این نوع محصول سعی کرده اند در تمام مراحل تولید استاندارد های ملی و جهانی را رعایت کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت و مقاوم را تولید و بدست تمام مشتریان برسانند رعایت این استاندارد ها باعث می شود تا تولید کننده بتواند به بازارهای خارجی راه پیدا کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ باغی

قیمت چراغ باغی

دیدگاهتان را بنویسید