گردوی من
خانه / پایه چراغ / فروش پایه چراغ چمنی عمده بصورت حضوری و اینترنتی

فروش پایه چراغ چمنی عمده بصورت حضوری و اینترنتی

Rate this post

فروش پایه چراغ چمنی عمده به شرکت های خدماتی و فعال در زمینه نصب این محصولات باید با نرخ رقابتی و مقرون به صرفه برای آنها صورت گیرد. شرکت های متعددی بصورت حضوری و اینترنتی فعالیت دارند. آیا می دانستید امروزه خرید و فروش اینترنتی انواع پایه چراغ روشنایی برای خریداران عمده مزایای بیشماری را به همراه دارد؟ لازم است ضمن آشنایی با انواع مدل های تولیدی، ویژگی و خصوصیات آنها، بهترین روش را برای تهیه و سفارش پایه چراغ های روشنایی انتخاب کنید.

 

فروش پایه چراغ چمنی عمده بصورت حضوری و اینترنتی

عرضه مستقیم پایه چراغ روشنایی چمنی با ارزان ترین قیمت

 

عرضه مستقیم پایه چراغ روشنایی چمنی با ارزان ترین قیمت

چراغ های پارکی از الزامات مبلمان شهری و افزایش روشنایی محوطه های مختلف است. برای نصب هرچه زیباتر چراغ ها معمولاً از پایه های بلند و کوتاه استفاده می کنند که پایه های چراغی نامیده می شوند.

یکی از مدل های محبوب در بین شرکت های خدماتی برای زیباسازی محوطه ها، پارک ها و معابر، پایه چراغ پارکی و چمنی است. این محصولات از نظر طرح، رنگ، مدل، سایز و اندازه انواع مختلفی دارند. انتخاب و خرید چراغ چمنی باید بر اساس ویژگی های محل استفاده از آن صورت گیرد.

برای خرید جدیدترین انواع پایه چراغ چمنی با ارزان ترین قیمت ها، انتخاب های متعددی خواهید داشت. عرضه مستقیم پایه چراغ روشنایی با نرخ عمده و رقابتی از طریق واحدهای فروش فعال صورت می گیرد.

آشنایی، شناخت و سفارش از طریق فروشندگان مستقیم، کاهش قیمت پایه چراغ، امکان سفارش جدیدترین مدل ها و بهره مندی از تخفیفات را به همراه دارد.

قیمت انواع پایه های چراغ چمنی

 

قیمت انواع پایه های چراغ چمنی

برای تامین روشنایی محوطه پارک ها، پیاده روها و حتی بلوارها از چراغ هایی با پایه های کم ارتفاع استفاده می شود که به پایه چراغ چمنی شهرت دارند. در نظر داشته باشید که پایه های چمنی به واسطه نوع کارآیی، زیرمجموعه ای از انواع مدل های پارکی به شمار می آیند.

طبقه بندی این محصولات بر اساس ویژگی های کمی و کیفی صورت می گیرد. در یک طبقه بندی کلی و با توجه به اندازه پایه ها، برخی از مدل های آن عبارتند از:

  • پایه چراغ بلند
  • پایه چراغ کوتاه

طبق استاندارهای تولیدی کوتاه ترین مدل های ارتفاعی حدود ۸۰ سانتی متر دارند و بلندترین آنها به ۱۲۰ سانتی متر می رسد. ارتفاع پایه ها عامل مهمی در تعیین قیمت فروش آنها نیز است که باید مدنظر قرار دهید.

بنابراین باید گفت که عوامل کمی مانند ارتفاع پایه چراغ، میزان سفارشات مشتریان، هزینه ها جانبی خرید و … قیمت نهایی را تعیین می کنند. برای کاهش نرخ فروش پایه روشنایی چمنی، پارکی، خیابانی و … انتخاب فروشگاه مستقیم یا تولید کننده اهمیت زیادی دارد.

فروش پایه چراغ کوتاه عمده در سراسر کشور

فروش پایه چراغ چمنی عمده

پایه چراغ کوتاه با ارتفاع حدود ۸۰ سانتی متر گزینه مناسبی برای نصب در محوطه های چمنی، باغچه، بلوار و پیاده روها است. در بازار مدل های مختلف با سری های تکی، دو و سه قلو عرضه می شوند.

قبل از خرید باید اطلاع جامع و کاملی از مشخصات کلی تولیدی انواع پایه چراغ کوتاه یا بلند داشته باشید که برخی از آنها موارد زیر را شامل می شوند:

  1. جنس بدنه آهن یا آلومینیوم
  2. استفاده از مواد پلاستیکی مختلف مانند پلی آمید و پلی کربنات در تولید آنها
  3. درجه حفاظت و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی
  4. طراحی های منحصر به فرد به منظور جلوگیری از انواع اشیا، حشرات و … به درون چراغ
  5. بکارگیری رنگ الکترو استاتیک در تولید پایه ها

البته چراغ پارکی پایه کوتاه انواع مختلفی دارد که خریدار باید با توجه به محیط و در نظر گرفتن قیمت و شکل ظاهری مدل دلخواه و مناسب را انتخاب کند. فروش پایه چراغ در سراسر کشور به علت تولید بالا و وجود تقاضا در تمام فصول سال، به وسیله فعالین و فروشندگان متعددی صورت می گیرند.

پایه چراغ چند وجهی پارکی باغی

 

پایه چراغ چند وجهی پارکی باغی

پایه چراغ چند وجهی مدل هایی را شامل می شوند که دارای چند قطعه مجزا هستند. علت تولید پایه ها به صورت چند وجهی قابلیت جداسازی و حمل آسان آنها به محل مورد نظر است.

انواع مدل های چند وجهی انتخاب مناسبی به عنوان پایه چراغ خیابانی و باغی است چرا که ارتفاع آنها بلند بوده و بین ۳ تا ۱۵ متر متغیر می باشد. توجه داشته باشید که بدنه این پایه ها دارای یک لایه پوشش گالوانیزه با هدف افزایش عمر مفید و مقاومت بالا در برابر اکسیده شدن است.

شرکت های تولید انواع گریدهای پایه چراغ بلند باغی و پارکی را به بازار عرضه می کنند. به عنوان خریدار باید مدل مناسب را با توجه به ویژگی های محیطی مانند سرعت باد رد منطقه، میزان رطوبت و … انتخاب و سفارش دهید.

باید خاطر نشان کرد که چراغ مناسب برای این پایه ها مدل های ال ای دی خیابانی هستند که به راحتی در فروشگاه های سراسر کشور با نرخ مناسب قابل تهیه می باشند.

خرید و قیمت فروش پایه چراغ باغی

 

خرید و قیمت فروش پایه چراغ باغی

پایه چراغ باغی معمولاً انواع پایه ها با ارتفاع بلند را شامل می شوند که برای تامین روشنایی باغ، ویلا و پارک ها مناسب هستند. این نوع پایه ها به صورت تک یا چند شاخه ای تولید می شوند اما قابلیت انتخاب و تعویض سری ها نیز در برخی مدل ها وجود دارد.

برخی از مهمترین ویژگی های پایه چراغ باغی مرغوب و درجه یک عبارتند از:

  • قابلیت استفاده از برق شهری
  • قابلیت نصب چراغ های ای ای دی بر روی انواع آن
  • جنس بدنه آلومینیوم و ضد زنگ
  • تنوع طرح، رنگ و مدل
  • افزایش زیبایی باغ و محوطه

در هنگام خرید باید به سایز پایه چراغ نیز توجه داشته تا از میزان پخش نور در محیط رضایت کامل را داشته باشید. البته توجه به قیمت فروش این پایه ها نمی تواند فاکتور مهمی باشد چرا که همواره کیفیت و تضمین کارکرد مناسب آن اولویت و اهمیت بیشتری دارد.

مدل های متنوع پایه چراغ چمنی و باغی با کیفیت عالی

 

جدیدترین قیمت روز چراغ های چمنی در بازار سراسر کشور

از نظر شکل ظاهری پایه چراغ های چمنی را می توان در سه گروه مدل های ساده، کلاسیک و مدرن طبقه بندی نمود. مدل های ساده اغلب دارای یک شاخه بوده یا لامپ های ال ای دی به صورت مستطیلی درون بدنه آنها قرار می گیرند.

پایه چراغ های مدرن ترکیبی از اشکال هندسی پیچیده و ساده هستند که زیبایی شکل ظاهری آنها را دو چندان می  کند و مدل های کلاسیک هم اغلب شکل فانوس، حباب های دایره ای ساده و طرح های کلبه و … را شامل می شوند که در بسیاری از مناطق کشور به کار گرفته می شوند.

انتخاب مدل و طرح پایه ها باید بر اساس محیط قرار گیری آنها صورت گیرد. برای پارک ها و مکان های عمومی شلوغ، مدل های سنتی و کلاسیک کارآیی بیشتری دارند اما برای باغ، ویلا و محیط های خصوصی، استفاده از پایه ها با مدل های مدرن و شیک پیشنهاد می شود.

شرکت های تولید پایه چراغ تمامی مدل ها را با کیفیت عالی راهی بازار فروش می کنند و در نهایت انتخاب طرح و مدل بر عهده مشتری و بر اساس نیاز او خواهد بود . بنابراین توصیه می شود همواره با در نظر گرفتن نوع نیاز و کارآیی مورد نظر، پایه های مناسب از نظر اندازه، طرح، رنگ و قیمت انتخاب کنید.

مرکز تولید پایه چراغ های چمنی و پارکی در کشور

 

مرکز تولید پایه چراغ های چمنی و پارکی در کشور

تولید عمده انواع پایه چراغ های چمنی و پارکی در کارخانجات تخصصی و شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات مرتبط با روشنایی شهری و خیابانی صورت می گیرد که از تنوع بالایی نیز برخوردار می باشند.

این شرکت ها علاوه بر تولید پایه های متنوع، انواع چراغ حیاطی ایستاده، دیواری و …. مناسب برای نصب بر روی پایه ها تولید می کنند که امکان خرید همزمان و ارزان قیمت را نیز برای خریداران عمده در کشور فراهم می آورند.

در این زمینه باید اشاره کرد که شناخت مراکز تولیدی یکی از معیارهای مهم در سفارش مستقیم مدل های جدید با قیمت رقابتی است. البته عرضه محصولات به صورت مستقیم از طریق کارخانجات تنها در سفارشات با حجم بالا امکان پذیر است.

برای خرید پایه چراغ مدل های پرفروش در کشور، نمایندگان فروش پایه روشنایی، تامین کنندگان اولیه و وارد کنندگان این محصولات انتخاب های مناسبی هستند.

سایز پایه چراغ چمنی و انواع مختلف آن

 

قیمت عمده فروشی پایه چراغ پارکی

پایه چراغ چمنی از نظر سایز به مدل های مختلفی طبقه بندی می شود و گاهاً برخی مدل ها نیز به سفارش مشتریان عمده مانند شرکت های خدماتی در اندازه ای متفاوت از تولیدات معمول، آماده و عرضه می شوند.

پایه چراغ ۸۰ سانتی متری نمونه ای استاندارد از انواع مدل پایه چراغ های چمنی مناسب برای نصب در باغچه و پارک و … است. علاوه بر اطلاع از سایز و اندازه های تولیدی، آشنایی با برخی مزایای استفاده و بکارگیری آنها نیز خالی از لطف نخواهد بود:

  • استفاده از تجهیزات الکترونیکی با طول عمر بالا و صرفه جویی در هزینه ها
  • پخش نور در محیط به طور هدفمند توسط چراغ های نصب شده روی پایه ها
  • زیبا سازی پارک ها، باغ ها و دیگر محیط های عمومی همراه با تامین نور کافی در شب

انواع مختلف پایه چراغ خیابانی، باغی، پارکی، چمنی و … باید متناسب با ویژگی های محیطی و منطقه مورد نظر انتخاب شوند، در غیر اینصورت کارآیی لازم را نخواهند داشت.

خریداران پایه چراغ چمنی ارزان قیمت

 

خریداران پایه چراغ چمنی ارزان قیمت

یکی از مدل های پرطرفدار پایه های چراغ در بین خریداران  پایه چراغ سنگی است. این مدل نیز اغلب در سایزهای کوچک و از سنگ های مرمر، تراورتن و دیگر مدل های باکیفیت ساخته می شوند.

خریداران این محصولات اغلب کسانی هستند که قصد زیباسازی محیط های خصوصی خود مانند ویلا، باغ، خانه و … را دارند. از آنجایی که قیمت پایه چراغ سنگی گران تر از مدل های معمول است، شرکت های خدماتی علاقه چندانی به تعبیه و نصب آنها در معابر عمومی را ندارند.

البته اگر میزان سفارشات با حجم بالا و مستقیم صورت گیرد، امکان کاهش نرخ خرید و تهیه پایه چراغ ارزان سنگی را خواهید داشت. بنابراین خریداران عمده به راحتی می توانند بهترین و زیباترین انواع پایه چراغ چمنی سنگی را با نرخ تولید و قیمت رقابتی با سفارش مستقیم از دفاتر مرکزی فروش به دست آورند.

مرکز پخش و فروش پایه روشنایی چمنی در کشور

فروش پایه چراغ چمنی عمده

پایه روشنایی چمنی با مدل های خیابانی و انواع پایه چراغ سر دری تفاوت های زیادی دارند. مدل های چمنی معمولاً از نظر شکل ظاهری دارای پایه های کوتاه و فانتزی هستند. در حالی که انواع پایه چراغ مناسب برای نصب در خیابان، ارتفاع بلندی داشته و شکل ظاهری ساده تری دارند.

استفاده از پایه رروشنایی چمنی اغلب با هدف تامین زیبایی محوطه با استفاده از لامپ های رنگی و پایه های فانتزی صورت می گیرد اما هدف از بکارگیری پایه خیابانی با ارتفاع بالا، تامین روشنایی لازم برای ایجاد امنیت بیشتر انجام می شود.

تفاوت های دیگر از نظر قیمت، مواد اولیه تولیدی و … در مورد این محصولات وجود دارد که همواره تاثیر بر کیفیت و قیمت فروش آنها نیز دارند. به طور کلی برخی مراکز و شرکت های پخش به صورت تخصصی نوع خاصی از این پایه ها را عرضه می کنند.

در نقاط مختلف کشور علاوه بر پخش و توزیع مستقیم، فروشندگانی نیز به صورت آنلاین و اینترنتی در زمینه عرضه و فروش پایه چراغ فعالیت دارند که معمولاً مدل های جدید و ارزان تری را در اختیار خریداران قرار می دهند.

بازار بزرگ فروش متنوع ترین پایه های چراغ روشنایی

 

بازار بزرگ فروش متنوع ترین پایه های چراغ روشنایی

شرکت های تولیدی پایه چراغ تمرکز خود را بر تولید محصولاتی استاندارد با هدف تامین نور با شدت و بهره وری مناسب بنا می گذارند. البته دو فاکتور مهم دیگر یعنی دوام و زیبایی محصولات در این صنعت نیز اهمیت ویژه ای دارند.

همین عوامل موجب تولید پایه چراغ روشنایی با متنوع ترین طرح ها شده است. به گونه ای که گاهی انتخاب پایه ها بر حسب شکل ظاهری آنها کار چندان آسانی نیست. توصیه می شود برای خرید بهترین مدل ها همواره معیار کیفیت و تامین نور محیط را در نظر بگیرید.

البته اگر به دنبال پایه چراغ چمنی کوتاه با هدف زیبایی سازی محیط هستید، مدل های فانتزی که رنگ پایه چراغ آنها بسیار متنوع است، گزینه مناسبی خواهند بود. در مناطق مختلف، فروشگاه هایی به صورت تخصصی در زمینه عرضه و فروش این محصولات فعالیت دارند.

در این مراکز عرضه مدل های پرفروش و البته ارزان قیمت به مراتب بیشتر از طرح های خاص و فانتزی است. بنابراین این بازار بزرگ فروش اینترنتی بهترین انتخاب برای مقایسه محصولات، اطلاع از تولید انواع پایه چراغ و خرید جدیدترین مدل های تولید خواهد بود.

پایه چراغ چمنی کوتاه و بلند با کیفیت جنس عالی در بازار

 

پایه چراغ چمنی کوتاه و بلند با کیفیت جنس عالی در بازار

اندازه پایه چراغ چمنی فاکتور مهمی در انتخاب آنها خواهد بود. سایز و اندازه پایه باید متناسب با محیط نصب آن باشد تا بالاترین بهره وری را داشته باشد. برای این منظور مدل های کوتاه با جنس پایه آلومینیوم برای محیط های عمومی مانند پارک ها و باغ ها پیشنهاد می شوند.

سازگاری پایه های آلومینیومی با رطوبت، آب و دیگر عوامل محیطی به مراتب بیشتر از پایه های فلزی به ویژه در درازمدت است. انواع مدل های بلند نیز این قابلیت ها را بهمراه پخش نور به صورت یکسان و استاندارد در میحط های بزرگ را دارا هستند.

یکی از مهمترین ویژگی های پایه های مدرن، چند شاخه بودن آنها جهت نصب چندین لامپ بر روی آنها است. امروزه شرکت ها برخی محصولات متناسب با این پایه ها مانند چراغ باغی خورشیدی نیز تولید کرده اند که نیاز به نیروی برق نداشته و با انرژی خورشید، نور مورد نیاز را تامین می کنند.

پرفروش ترین پایه چراغ های چمنی

فروش پایه چراغ چمنی عمده

مدل های پرفروش پایه چراغ چمنی کوتاه با طرح های ساده، کلبه ای و حبابی هستند که در بازار به صورت عمده و تکی قابل تهیه می باشند. البته خرید برخی پایه های بلند، مانند پایه چراغ ۳ متری برای نصب در محوطه پارک و باغ ها نیز در فروشگاه های استانی و منطقه ای به صورت تکی امکان پذیر است.

به عنوان خریدار پایه چراغ چمنی باید بدانید که این مدل های زیر گروهی از انواع پایه های پارکی تولید در شرکت ها به شمار می روند. تنوع طرح و رنگ پایه ها، طول عمر طولانی، امکان نصب انواع لامپ ال ای دی مناسب و قیمت ارزان از جمله ویژگی های بازر این تولیدات است.

توصیه می شود برای خرید پرفروش ترین مدل های پایه چراغ حیاطی، پارکی، باغی، چمنی و …. فروشندگان اینترنتی را انتخاب کنید. کاهش هزینه های خرید، ارتباط مستقیم با تولید کننده، سفارش بدون واسطه، مقایسه قیمت ها و امکان خرید مدل های جدید از مزیت های این شیوه سفارشی به شمار می روند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ حبابی دیواری

قیمت چراغ حبابی دیواری

دیدگاهتان را بنویسید