گردوی من
خانه / پایه چراغ / چراغ باغی |✔️تولید و فروش عمده استعلام قیمت به روز📞۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ 💡صنایع روشنایی الین💡

چراغ باغی |✔️تولید و فروش عمده استعلام قیمت به روز📞۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ 💡صنایع روشنایی الین💡

5/5 - (3 امتیاز)

چراغ باغی (garden lamp) از جمله چراغ هایی است که فروش ان به صورت عمده و مستقیم از کارخانه های تولیدی در ایران مقدور می باشد.

این محصول دارای تنوع زیادی در مدل و طرح می باشد که هر کدام باب سلیقه افراد مختلف می باشد.

برای تهیه این محصول میتوانید به فروشگاه محصولات الین مراجعه فرمایید.

 خرید چراغ باغی، جلوه‌ی بی‌نظیری به فضای باز شما می‌بخشد!

چراغ باغی وسیله‌ی بسیار مهمی است که به راحتی می‌توانید با نصب آن، فضای باز خود را تغییر دهید. این چراغ‌ها نه تنها برای افزایش روشنایی در شب مناسب هستند، بلکه با جلوه‌ی زیبایی که به فضای سبز شما بخش می‌دهند، به دکوراسیون باغ شما نیز بیشتر جذابیت می‌بخشند.چراغ باغی در طرح‌ها و سایزهای مختلفی موجود است. برای نمونه، چراغ چمنی باغی با طراحی زیبا و قابلیت نورپردازی بسیار عالی است و به‌راحتی می‌توانید آن را در مسیرهای پیاده‌روی محوطه باغ خود نصب کنید. همچنین، چراغ‌هایی با طراحی فانتزی و خلاقانه نیز موجود هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا با نصب آن‌ها، جلوه‌ی بسیار جذابی به باغ خود ببخشید.

 حرفه‌ایان چراغ باغی راهنمایی شما هستند!

اگر قصد دارید چراغ باغی را در فضای باز خود نصب کنید، بهتر است با حرفه‌ایان مشورت کنید. چون بسته به نوع و موقعیت نصب چراغ، نورپردازی مناسب محوطه باغ شما انجام خواهد شد. بنابراین، بهتر است قبل از خرید چراغ باغی، از فروشگاه‌های مجاز و معتبر خرید کنید و در صورت لزوم با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.در نهایت، با خرید چراغ باغی مناسب، محوطه باغ خود را به یک فضای جذاب و دلنشین تبدیل کرده و از آن لذت ببرید. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در متن خود، چون چراغ باغی، نورپردازی، فضای باز و غیره، در بالاترین صفحات گوگل جستجو شوید و با افزایش بازدید وب‌سایت خود، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

نکات مهم در خرید چراغ باغی
۱٫ با دقت اندازه‌گیری کنید: قبل از خرید چراغ باغی، حتماً اندازه‌گیری دقیقی از فضای باز خود بگیرید تا بتوانید به راحتی اندازه مناسبی را برای چراغانتخاب کنید.
۲٫ به نوع منبع تغذیه توجه کنید: چراغ‌های باغی از منابع تغذیه گوناگونی استفاده می‌کنند؛ برخی از آن‌ها با برق شهری کار می‌کنند و برخی دیگر از منابع تغذیه خورشیدی. پس باید قبل از خرید، به منبع تغذیه چراغ باغی توجه کنید.
۳٫ بازدهی نورپردازی: مهمترین عامل در انتخاب چراغ باغی، بازدهی نورپردازی آن است. برای انتخاب بازدهی مناسب باید به لومن (Lumen) نورپردازی چراغ توجه کرد
۴٫ جنس بدنه و مقاومت در برابر آب و هوا: برای استفاده در فضای باز، چراغ‌های باغی باید دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و هوا باشند. بنابراین قبل از خرید باید به جنس بدنه چراغ توجه کنید.
۵٫ طرح و رنگ: طرح و رنگ چراغ باغی نیز مهم است. باید با منظره و دکوراسیون باغ شما سازگاری داشته باشد تا به جلوه‌ی زیبایی در فضای باز شما بخشید.

 

انواع مدل های محبوب چراغ باغی

چراغ باغی ABS مدل سناتور

چراغ باغی مدل سناتور را می توان از چراغ های محبوب برای نورپردازی محوطه باغی و ویلایی محسوب کرد .چراغ هایی با کیفیت بالاو متشکل از سه ماده با کیفیت:

  • آکریلونیتریل
  • بوتادین
  • استایرن

می باشد.که باعث ایجاد خواص فوق العاده در چراغ های باغی خواهد شد و کاربری آنها را نیز افزایش خواهد داد.البته می‌توان گفت برای کلیه چراغ های پارکی؛ باغی و ویلایی به دلیل میزان شفافیت بالا در کیفیت بسیار کاربردی هستند و می توان آن ها را در انواع چراغ باغی مشاهده نمود.همانطور که در عکس هم مشاهده می کنید این چراغ ها بسیار مناسب برای بخشهای محوطه باغ مانند:

  • چراغ باغی دیواری
  • چراغ باغی سردری
  • چراغ باغی سر لوله و آویز
  • پایه چراغ های داخل محوطه میباشند.

تولید کنندگان برای اینکه چراغ ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند ؛معمولاً آنها را از پلی استایرن تهیه می کنند.پایه چراغ باغی مدل سناتور که محفظه گلدانی شکل دارند معمولاً از جنس پلی کربنات تولید می شود.به همین علت مقاومت و ماندگاری خوبی در برابر اشعه خورشید در شرایط جوی و متفاوت خواهد بود.خریداران محترم جهت ثبت سفارش و خرید این محصول با کیفیت از طریق شماره ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ اقدام نمایند.

 

چراغ باغی ارزان

اگر شما هم به دنبال چراغ های باغی ارزان اما با کیفیت هستید بهتر است بدانید برای اینکه چراغ ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند شما باید آنها را از یک آلیاژ مناسب انتخاب کنید. تمامی چراغ های باغی ؛چراغ های پارکی ؛چراغ های محوطه ای ؛چمنی؛ ویلایی و غیره همگی به چند صورت تولید میشود. تولید چراغ های باغی فولادی ؛چراغ های باغی آلومینیومی؛ چراغ های باغی پلاستیکی برای اینکه شما بتوانید از یک چراغ باغی ارزان نسبت به سایر راه های دیگر استفاده کنید و در هزینه ها هم صرفه جویی شود پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید اقدام به یک مشاوره تخصصی با تولید کننده چراغ‌ها نمایید. از آنجایی که تولیدکننده اقدام به تولید انبوه چراغ های مختلفی می کند می تواند شما را در این خصوص به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند. معمولاً تولید کننده همانطور که اشاره شد چراغها را در متریال های مختلف ارائه می کند. شما بر اساس محوطه ای که نیاز به روشنایی دارید باید از هر یکی از این سه نوع چراغ استفاده کنید .در بین این سه نوع چراغ آلومینیومی؛ فولادی و پلاستیکی چراغ های روشنایی فولادی گرانتر و چراغهای آلومینیوم قیمت مناسب تر و چراغ های پلاستیکی ارزان تر هستند. ممکن است در محوطه‌ای که شما نیاز به روشنایی دارید لزوماً نتوانید از چراغ باغی ارزان پلاستیکی استفاده کنید این موضوع به خاطر شرایط جغرافیایی شما می باشد اگر در محیطی زندگی میکنید که سرما بیش از حد یا گرمای بیش از حد باشد این چراغ ها ممکن است برای محیط شما مناسب نباشد و شما در کوتاه مدت مجبور به تعویض چراغ ها و هزینه‌های مجدد نمایید .برای این منظور معقولانه ترین کار این است که شما از متریال های آلومینیومی یا فولادی استفاده کنید. چرا که می تواند علاوه بر طول عمر بالایی که هر نوع متریال دارند بازده خوبی را در طولانی مدت برای شما داشته باشند .اما گاهی ممکن است شما در یک شرایط آب و هوایی عادی زندگی می کنید در جایی که رطوبت زیاد؛ گرمای زیاد و سرمای زیاد ندارد. در اینگونه مواقع استفاده از چراغ های پلاستیکی گرینه بسیار مناسبی میباشد. چرا که علاوه بر طراحی بسیار زیبا دارای نورپردازی بسیار با کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به بقیه چراغ ها دارند. همچنین اگر به نحو صحیح بتوانید از چراغ ها استفاده کنید صد درصد پاسخگوی نیازهای شما در طولانی مدت خواهد بود اما اگر شما در مناطق جغرافیایی مختلفی هستیدکه در آن‌ها رطوبت زیاد اعم از بارندگی و یا مناطقی که برودت هوا سردی هوا گرمای بیش از حد و حرارت بیش از هوا وجود دارد بهتر است تا از متریال های فولادی و آلومینیومی استفاده کنید. شما برای تشخیص این که بتوانید از یک چراغ با کیفیت برای طولانی مدت استفاده کنید حتما نیاز به مشاوره دارید. تا به اینجاما در خصوص استفاده و نحوه کاربری چراغ ها در محیط ها با شرایط جغرافی مختلف اشاره کردیم. البته که موارد زیادی در نحوه استفاده از چراغ های باغی ارزان دخیل هستند. اما به حال بهتر است ساختار چراغ ها متناسب با محیط شما در نظر گرفته شود تا بازدهی کافی را از هر جهت داشته باشد.
شماره تماس جهت مشاوره :۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

 

رنگ بندی چراغ باغی مدل سناتور

چراغ باغی مدل سناتور در رنگ بندی های متنوع قابل عرضه می باشد.از جمله رنگ های چراغ ها شامل:

  • رنگ سفید ؛رنگ مشکی؛ رنگ طلایی؛ مسی و نقره‌ای می باشد.
  • محبوب ترین رنگ چراغ باغی مدل سناتور رنگ مشکی و سفید است.
  • سایر رنگ ها را می توانید جهت خرید سفارش دهید.

 

مدل های مختلف چراغ باغی مدل سناتور

  • چراغ باغی چهار شعله
  • دو شعله
  • دیوارکوب
  • سر لوله
  • سردری
  • آویز

هر آنچه که از یک چراغ با کیفیت انتظار دارید:

  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • کیفیت فوق العاده
  • قیمت مناسب

همگی را در مجموعه محصولات روشنایی الین ببینید.

مجموعه ای متنوع از چراغ های جذاب چند کاربری….

برای استعلام قیمت ؛ثبت سفارش؛مشاوره رایگان چراغ باغی مدل سناتور از درگاه زیر اقدام کنید.

چراغ باغی مدل رومی

معمولا تجهیزات و روشنایی های لوکس مناسب نورپردازی محوطه های باغی؛ ویلایی و حتی پارکی می توانند به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرند.

اما چراغ های باغی مدل رومی از جمله چراغ هایی هستند که برای نورپردازی باغ و روشنایی محوطه های باغی بسیار جذاب هستند.

نورپردازی هایی که مستلزم پیروی از برخی اصول و قواعد جهت افزایش ایمنی؛ راندمان انرژی و صد البته زیبایی محیط می باشند.

بنابراین برخی از ویژگی ها و مشخصاتی که برای چراغ های باغی مد نظر قرار میدهید باید با سایر المان های مختلف چراغ های محوطه های دیگر متفاوت باشد.

بررسی مسائل ایمنی اولین قدم در پروژه های مهم نور پردازی محوطه های واقعی می باشد.

از آنجایی که محوطه های باغی اکثرا رو باز هستند روشنایی هایی با غبیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

در زمان طراحی و به کار بردن چراغ های مدل رومی بهتر است و در زمان طراحی به سیستم آبیاری محیط نیز توجه داشته باشیم.

بهتر است تا طراحی ها توسط افراد متخصص انجام شود.

از جمله جاهایی که طراحی آن باید مورد بررسی قرار بگیرد؛ سیستم آبیاری لوله کشی های آب؛ بخش های کف؛ دیوارها؛برای اینکه بدانید لوله ها از چه بخش هایی عبور میکند بسیار اهمیت دارد.

از جمله چراغ هایی که مورد استقبال خریداران در محوطه باغی قرار گرفته است؛ چراغ های باغی مدل رومی می باشد.

انواع مدل های چراغ های باغی مدل رومی این محصول را گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک؛ بزرگ و حتی محیط های پارکی و یا ویلایی نموده است.

بزرگترین تولید کننده چراغ های باغی مدل رومی این چراغ ها را در انواع مختلف:

چراغ های تک شعله ؛دوشعله؛ سه شعله؛ دیوارکوب؛ سر لوله؛ سردری و آویز تولید و عرضه می کند.

چراغ های باغی معمولا در دو مدل فلزی و پلاستیکی و در رنگ های مختلف به خریداران عرضه می‌شود.

مدل پلاستیکی و آن از مواد پلاستیکی فشرده یا موادABS تهیه شده است توان این چراغ ها را در رنگ های مشکی و مسی تهیه کنند.

اما در محصولات فلزی مدل رومی علاوه بر پایه پایه فلزی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک ای این چراغ ها را می توانید در سه رنگ ؛سفید؛ مشکی و مسی خریداری کنید.

حباب چراغ باغی مدل رومی از اکرولیک شفاف می باشد که نورپردازی خوبی را داراست.

تولید کنندگان بر حسب درخواست مشتری می توانند حباب های مات را برای چراغ های باغی سفارش دهند.

جهت ثبت سفارشات در ابعاد و اندازه های مختلف نیز می توانید با شماره۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید

در عکس بالا می توانید انواع مختلف چراغ باغی مدل رومی را مشاهده کنید

همچنین برای دیدن سایر محصولات باغی فروشگاه الین می توانید از فروشگاه محصولات باغی الین اقدام نمایید

استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع مدل های چراغ باغی مدل رومی

چراغ باغی مدل الینا

چراغ باغی مدل الینا چراغ هایی مناسب برای نورپردازی باغ؛ رستوران ها ؛ فضای باز؛ مراکز تفریحی ؛تفرجگاهی و جنگل‌ها می باشند.

می توان با استفاده از چراغ های به کار رفته در محیط فضای صمیمانه ایجاد کرد.

البته از ایجاد هات اسپات باید جدا خودداری کرد و تمام جوانب زیبایی و کاربردی را در محیط در نظر داشت.

چرا که نور های آزار دهنده می تواند علاوه بر ایجاد خیرگی اثرات منفی را در طولانی مدت بر روی گیاهان داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم چراغ ها را در مسیر ورودی باغ حتماً استفاده کنیمد.

اگر به عکس این چراغ ها در بالا توجه کنید متوجه خواهید شد که چراغ ها می‌توانید در بخش های مختلف باغ نیز به کار ببرید.

از جمله چراغ های دو طرفه ؛چراغ های یک طرفه دیواری؛ سرلوله؛ سردری و مدل آویز را می‌توانید در کلیه فضای محوطه باغی استفاده کنید.

مشخصات چراغ باغی مدل الینا

چراغ های مدل الینا معمولاً از فلز فولاد تهیه می شوند تا طول عمر بالا و کیفیت خوبی داشته باشند.

جنس حباب به کار رفته در چراغ های الینا از شیشه های مات و شفاف تهیه می شود که تولید کنندگان می توانند بر حسب سفارش مشتری چراغها را بصورت مات یا شیشه ای تولید کنند.

از خصوصیات چراغ های باغی مدل الینا به کارگیری لامپ های کم مصرف در آن ها می باشد که صرفه جویی در مصرف برق خواهند داشت.

پوشش به کار رفته در چراغ باغی مدل الینا از رنگهای پودری کوره ای است .

شما می توانید چراغ هارا انواع رنگ سفید؛ مشکی و مسی سفارش دهید .

جهت تهیه و ثبت سفارش چراغ ها می توانید از درگاه زیر اقدام کنید و یا با شماره۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع مدل های چراغ باغی مدل الینا

چراغ باغی مدل پرنس

چراغ باغی مدل پرنس انواع مختلفی از جمله:

مدل دیواری؛ چراغ های مدل تک شعله و دو شعله؛ چراغ های سر لوله ؛چراغ های سردری باغی که هرکدام از این چراغ ها دارای کلاه های ساده و کلاه های طراحی شده

زیبایی هستند که محبوبیت بالایی بین خریداران انواع مختلف چراغ قرار گرفته اند.

البته علاوه بر نحوه طراحی و سبک مدل چراغ ها می توان به دلیل تنوع در سایز این چراغ ها نیز اشاره کرد.

چرا که خریدار می تواند چراغ باغی پرنس را در دو سایز کوچک و بزرگ تهیه کنند.

تولیدکنندگان برای رفاه حال مشتریان چراغ ها را در دو آیتم مختلف فلزی و تمام دایکاست تولید می کنند.

خریداران بر حسب نوع کاربری و یا سلیقه می‌توانند چراغ های واقعی مدل پرنس را در متریال و آلیاژ مورد نیاز خود سفارش دهند.

شما می توانید این چراغ های باکیفیت را در سه رنگ سفید مشکی و مسی خریداری کنید و به راحتی با سایر بخش های محیط محوطه ای خود تطبیق دهید.

قابلیت تطبیق پذیری این چراغ ها به دلیل تنوع رنگی خاص آن می باشد که به راحتی در محیط هماهنگ می‌شود.

برای اینکه نورپردازی خوبی از این چراغ ها داشته باشید تولید کننده؛ حباب شیشه شفاف را در این چراغ ها تعبیه کرده است.

شما چنانچه دوست داشته باشید این چراغ های باغی را در حباب های ماتی استفاده کنید بنا به درخواست مشتری قابل سفارش و تولید می باشد .

در عکس های بالا به انواع مدل های چراغ باغی مدل پرنس توجه کنید.

چراغ باغی مدل دیانا

چراغ باغی مدل دیانا

تامین روشنایی محوطه باغی؛محوطه پارکی ؛محوطه ویلایی و… نورپردازی مسیرهای دسترسی و حفظ ایمنی برای تردد؛ ایجاد امنیت در محوطه باغ؛ افزایش ارزش ملکی ؛افزایش زیبایی محوطه و بسیاری از فاکتورهای دیگر از جمله مزایای نورپردازی محوطه باغی توسط چراغ های باغی مدل دیانا می باشد.

در واقع در زمان نورپردازی این اهداف مورد توجه قرار می گیرد .

در گذشته هم بر همین اساس در قالبی متفاوت به آن پرداخته شده است .

مثلاً برای محوطه های باغ قبلاً ازشاخه ها؛ چوب ؛روغن های حیوانی برای نورپردازی و روشنایی محیط استفاده می کردند.

اما به لطف پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در عرصه نورپردازی ایجاد شد و همواره بیش از پیش به این مقوله پرداخته شده است .

چیزی که تا سالیان سال هم مورد بررسی پیگیری و پیشرفت قرار خواهد گرفت؛ کاملا مشخص است که هیچ وقت افراد از هزینه هایی که برای افزایش راندمان محیط می کنند پشیمان نمیشوند.

ولی مهم ترین چیز در نورپردازی محوطه باغی مستلزم پیروی از برخی اصول مهم و قواعد و قانون میباشد.

یکی از این موارد مهم استفاده از چراغ های مهم و زیبا در محیط است.

چراغ های دیانا چراغ هایی مناسب برای محوطه باغی بوده و بسیار با کیفیت می باشند.

شما می توانید رنگ بندی چراغ ها را در انواع مختلف:

مشکی ؛سفید ؛مسی؛ نقره ای و طلایی تهیه کنید.

تولیدکنندگان برای اینکه خریدار بتواند چراغ مدل دیانا را در تمامی بخش های محیط باغی مثلا حیاطی؛ در دیوار ها؛ روی دیواره؛ حیاط ؛در بخش تراس و یا محوطه های چمنی استفاده کند؛ طراحی های ویژه ای را در نظر گرفته است.

به همین دلیل انواع مدلهای چراغ باغی دیانا در مدلهای سرلوله؛ دو شعله؛ چراغ آویز؛ سردری و دیوارکوب ارائه داده است.

تولید کننده برای اینکه بتواند باعث شود چراغ از طول عمر خوبی برخوردار باشند آنها را از پلاستیک های فشرده تهیه کرده است .

همچنین جنس حباب این چراغ ها از پلی استایرن میباشد.

مواد اصلی پلی استایرن دامنه کاربردی زیادی در سایر صنایع دارند و به دلیل خواص و ویژگی های ساختاری این ماده است.

پایه و اساس پلی استایرن نوعی ماده معطر می باشد که از مونومر استایرن تهیه شده است و در واقع یک ماده پتروشیمی محسوب می‌شود و در واقع می توان گفت ترکیبی از

هیدروکربن مایع و مشتقات نفتی می باشد.

اگر این حباب ها در دمای بالای قرار بگیرند ؛شعله ور نمی شود و تنها ذوب خواهد شد.

علت اصلی به کار گرفتن این حباب ها دوام بالای حباب؛ وزن سبک ؛عایق حرارتی فوق العاده بالا و ازنظر اقتصادی کاملا به صرفه می باشند.

در واقع این حباب ها یکی از متریال های پرطرفدار و مورد استفاده جهت حباب چراغ ها و پایه چراغ ها می باشد.

همچنین میتوانید از چراغ های مدل دیانا علائه برمحوطه باغی به عنوان  چراغ پارکی ؛چراغ ویلایی ؛چراغ محوطه ای و… استفاده کنید.

استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع مدل های چراغ باغی مدل دیانا

چراغ باغی مدل سهند

اگر سری به بازار فروش چراغ باغی زده باشید؛ صددرصد چراغ باغی مدل سهند از نمونه چراغ هایی است که جزو اولویت های انتخاب شما خواهد بود.

اگر سری به بازار فروش چراغ باغی زده باشید؛ صددرصد چراغ باغی مدل سهند از نمونه چراغ هایی است که جزو اولویت های انتخاب شما خواهد بود.

اگر به ظاهر چراغ در عکس توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

ظاهر جذاب مدل سهند در همه مدل های آن می‌تواندبرای سایر محیط ها چشم نواز خواهد بود.

طراحی پایه چراغ باغی؛ طراحی سر چراغ انواع مدل های مختلف چراغ سهند می‌تواند به راحتی برای محوطه های کلاسیک مخصوصاً بسیار جذاب باشد.

شبکه بندی طراحی سر چراغ به گونه ای می باشد که از نورپردازی خیره‌کننده جلوگیری می‌کند.

ضمن اینکه روشنایی خوبی را در محیط ایجاد میکند.
ا

نواع چراغ باغی سهند شامل:

  • پایه چراغ بلند سهند
  • پایه چراغ چمنی کوتاه سهند
  • چراغ باغی دیوارکوب
  • چراغ باغی آویز

که در تمامی این چراغ هااز قطعات بدنه است پلاستیک فشرده یا همانabs به کار رفته و به همین دلیل نسبت به شرایط مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

دلیل محبوبیت چراغ باغی با پلاستیک فشرده ماندگاری بالا و نگهداری راحت آن ها می باشد.

زیرا برای انسان کاملا ایمنی بوده و ساختار سفت و سخت خود را تا موقع رسیدن به نقطه ذوب به خوبی حفظ می کند.

البته این متریال ها مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند.

زمانی هم که خراب شوند قابل بازیافت می باشند.

ویژگی مهم تری که در این چراغ ها میتواند مزید بر علت آن باشد؛ قیمت مقرون به صرفه مدل های پلاستیک فشرده می باشد.

اگر به حباب چراغ های واقعی مدل سهند توجه داشته باشید؛ متوجه خواهید شد که؛ جنس حباب ها از پلی استایرن میباشد.

پایه و ساختار اصلی این حباب ها نوعی پلیمر مصنوعی است که از یک ماده پتروشیمی یعنی ترکیب هیدروکربن مایع و برخی مشتقات نفتی تهیه شده است.

به دلیل کیفیت بالایی که دارد علاوه بر تولید به عنوان حباب چراغ دربخش زیادی از محصولات کاربرد مصرفی پیدا کرده است.

از جمله این که پایداری ابعادی خوبی دارد.

در واقع ویژگی این حباب ها در برابر ه اشتعال پذیری به میزان استاندارد HB می‌باشد و استحکام کششی در شکست بین ۳۵ داشت ۶۰ مگاپاسکال جذب آب در بخش ها و نواحی مرطوب بین ۱ تا ۴ درصد است.

از مزایای دیگر این چراغ ها مدل های مختلف آن می باشد که درباره آن اشاره شد.

رنگ چراغ های باغی مدل سهند را می توان در انواع رنگ مشکی؛ سفید؛ مسی ؛نقره ای و طلایی تهیه کنید..

می توانید برای ثبت سفارش از طریق واتساپ اقدام نمایید.

خرید چراغ باغی از طریق واتساپ

چراغ باغی فلاور

چراغ باغی مدل فلاور

آیا میدانستید چراغ باغی فلاور یکی از پر فروش ترین چراغ های باغی صنایع بازرگانی الین می باشد.

اگر به ظاهر زیبا و جذاب چراغ ها توجه داشته باشید شما هم متوجه خواهید شد که دلیل اصلی فروش این چراغها علاوه بر زیبایی و طراحی چراغ ها کیفیت چراغ ها و تنوع کاربری آنها می باشد.

انواع چراغ باغی فلاور

چراغ باغی فلاور مدل پایه بلند
چراغ باغی فلاور مدل پایه کوتاه
چراغ باغی فلاور مدل دیوارکوب
چراغ باغی فلاور مدل سردری
چراغ باغی فلاور مدل آویز

 

مشخصات چراغ های باغی مدل فلاور

جنس قطعات:

پلاستیک فشردهABS

جنس حباب های چراغ های باغی مدل فلاور شیشه های می باشد

انواع مدل چراغ باغی مدل فلاور :

  • مدل سردری
  • دو شعله
  • آویز
  • دیوارکوب

رنگ چراغ باغی مدل فلاور :

مشکی ؛سفید؛ مسی ؛نقره ای؛ طلایی

در چراغ های باغی مدل فلاور ؛طراحی چراغ ها به گونه ای می باشد که حبابهای شیشه ای به خوبی پرتاب نور بالایی را ایجاد می کند و طراحی روی چراغ ها در کنار نورپردازی با کیفیت بسیار جذاب و شیکه خواهد .

چراغ های باغی مدل فلاور به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر روشنایی و نورپردازی فضای باغی بتواند کاربری های بیشتری در محیط های متنوع محوطه باز را داشته باشد.

از آنجایی که سایر استانداردهای روشنایی در چراغ رعایت شده است.

لذا کیفیت مطلوبی دارد و بر همین اساس گزینه بسیار مناسبی به عنوان :

چراغ پارکی؛ چراغ محوطه ای؛ چراغ ویلایی ؛چراغ حیاطی می باشد.

فقط تنها نکته قابل توجه برای چراغ ها این خواهد بود که بتوانید آن‌ها از آنها در محیط های مناسب استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی را به دست آورید.

در نحوه قرارگیری چراغ ها باید بدانید که باید در مسیر های اصلی و فرعی با فاصله های استاندارد قرار بگیرند.

معمولاً در مسیرهای اصلی ۱۰ متر و در مسیرهای فرعی بین ۲۰ تا ۲۵ متر نباید بیشتر فاصله داشته باشند.

اگر در پارکها استفاده شوند فقط جنبه روشنایی مسیر را دارند.

زمان استفاده از چراغ ها باید به طور کامل رعایت شود نحوه قرار گیری در بین درختان و بوته ها باید توجه شود تا نور مستقیم به چشم ما بر آن نتابد و اگر در فضاهای مرتفع قرار است که مورد استفاده شود؛ باید میزان شیب در زمان نصب چراغ ها رعایت شود .

یعنی به گونه ای که باعث ایجاد سایه نشود. از جمله موارد امنیتی برای حفظ و نگهداری این چراغ ها به دلیل این که ظاهر جذابی دارند باید رعایت شود.

از این موارد محافظت تجهیزات نورپردازی در برابر آسیب و سرقت در اولویت می باشد.

سپس تنظیم نورو جهت آنها در محوطه های باغی اهمیت دارد.

همچنین باید از چراغ ها در برابر نوسانات با ضربات احتمالی یا ارتعاشات و حرکت‌های ناگهانی جلوگیری شود زمانی که از این چراغ ها استفاده می کنید متوجه خواهید شد که شکل و ظاهر درختان و بوته ها نیز اهمیت پیدا می‌کند.

بر همین اساس در موقع استفاده از چراغ های پارکی باید سایر ویژگی های محیطی را نیز در نظر بگیرید تا زمان استفاده از تجهیزات نورپردازی در محیط از یک کیفیت مناسب برخوردار شویم.

استعلام قیمت و ثبت سفارش چراغ باغی فلاور

چراغ باغی مدل لاله

چراغ باغی مدل لاله

اگر به دنبال چراغ هایی با طول عمر بالا می گردید ؟؟؟

اگر می خواهید که امکان سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد ؟؟؟

اگر به دنبال چراغی هستید که نورپردازی بالایی در محیط ایجاد کند؟؟؟

اگر به دنبال چراغی هستید که بتوانید در آن از لامپ های ال ای دی کم مصرف استفاده کنید؟؟؟

می توانید از چراغ باغی مدل لاله استفاده نمایید.

این چراغ ها دارای انواع مختلف و انواع رنگ های متفاوت می باشند .

 

ویژگی‌ها و مشخصات چراغ باغی لاله

جنس قطعات بدنه پلاستیک فشرده abs

جنس حباب پایه چراغ باغی مدل لاله پلی استایرن

انواع مدل چراغ باغی مدل لاله شامل:

  • چراغ باغی مدل لاله دو شعله
  • چراغ باغی مدل لاله سر لوله
  • چراغ باغی لاله مدل سردری
  • چراغ باغی لاله مدل دیوارکوب

رنگ بندی های چراغ باغی مدل لاله

پایه چراغ های رنگ مشکی؛ رنگ مسی ؛رنگ نقره ای و رنگ طلایی

چراغ های باغی مدل لاله را می‌توانید روی پایه‌های فلزی نیز نصب کنید.

برای تهیه و ثبت سفارش میتوانید از مرکز فروش صنایع بازرگانی الین اقدام به ثبت سفارش نمایید تا علاوه بر قیمت های مقرون به صرفه از کیفیت های بالای این چراغ ها مطمئن باشید.

شما در هرجای ایران که باشید امکان ارسال بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهد بود .

جهت هماهنگی های بیشتر با شماره۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ می توان تماس بگیرید

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولیدی

کارخانه تولید چراغ باغی و حیاطی

 

کارخانه تولید پایه چراغ باغی و حیاطی

انواع چراغ باغی و حیاطی در بسیاری از شرکت های تولید کننده در نقاطی از ایران ساخته وروانه بازار عرضه و فروش می شود.

این کالا با استفاده از تولیدکنندگان خوشنام و درجه یکایرانی در کارخانه های تولیدی متنوع تولید می شود.

هر کدام علاقمندان مخصوصبه خود رادارند.

در این شرکت می توان مواد اولیه مرغوب و با درجات کیفی گوناگونی رامشاهده نمود .

با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن، بهترین پایه چراغ را در طرح های زیبا تولید می کنند.

این محصولات بسیار متنوع هستند و در بسیاری از منازل و مکان های مختلف از آنها استفاده می شود.

بهترین مارک انواع پایه چراغ را می توان در بین تولید کنندگان داخلی مشاهده نمود.

این تولید کنندگان به دنبال جلب رضایت مصرف کنندگان می باشند که برای دست یابی به این مهم از تلاش خود دست بر نمی دارند.

کارخانه های تولیدی این محصول در ایران در تعداد گوناگون هستند و بهترین محصولات را تولید و راهی بازار فروش و پخش می کنند.

لیست قیمت چراغ باغی استاندارد و سفارشی

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

چراغ باغی استاندارد و سفارشی در کارخانجات مختلفی تولید می شود و قیمت های مشخصی را به خود اختصاص می دهد.

خرید این محصول با ابعاد گوناگون از مراکز فروش نام برده صورت می گیرد.

از معتبر ترین مراکز آن می توان به فروشگاه های فروش محصولات روشنایی در سطح استان ها اشاره نمود.

شرکت توزیع و فروش این محصول که دارای فروشندگان و مدیران باتجربه است.

به صورت مستقیم و بدون واسطه،  لیست خود را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مشتریان می توانند به صورت عمده و جزئی آن را تهیه نمایند.

شرکت های عرضه کننده فعال در کشور مصرف کنندگان را با تخفیف ویژه به سمت خود معطوف کرده است.

برند های گوناگون این محصول را به مشتریان با قیمت ارزان و مستقیما ارائه می دهند.

صاحبان کارگاه های تولیدی جنس پایه چراغ می توانند به صورت عمده و با نازلترین قیمت انواع مواد اولیه را از این مراکز دریافت نمایند.

این خریداران می توانند به مصرف کنندگان ثابت تبدیل شوند.

شرکت ها باید بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند.

جدیدترین طرح های چراغ پارکی باغی و چمنی

 

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

فروشندگان جدیدترین طرح های چراغ پارکی، باغی و چمنی؛ مانند اکثر مناطق دیگر سعی بر این دارند که محصولات مرغوبی را به بازار فروش عرضه نمایند.

بیشتر مراکز و فروشگاه ها این کالای مطلوب را در دسترس مشتری های خود قرار می دهند.

آن ها همواره در تلاش هستند که بتوانند رضایت افراد را به محصولات خود جلب نمایند.

به همین دلیل محصولات را از کارخانه های تولید کننده برتر تهیه می نمایند.

همچنین آن ها را با قیمت مناسب در اختیار خریدار ها قرار می دهند.

گاهی اوقات فروشنده های این مراکز محصولات خود را در حراج قرار می دهند .

اینگونه افراد با هر بودجه ای که در اختیار دارند  میتوانند کالا های مد نظر خود را باکیفیت بالا و قیمت پایین خریداری کنند.

مشتری ها نیز از این روش فروش آن هااستقبال می کنند.

نمایندگی فروش چراغ پارکی به قیمت تولید کننده

 

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

نمایندگی فروش چراغ پارکی به قیمت تولید کننده، سعی دارد بر این که این کالا را به سر تا سر کشور عرضه کند.

یکی از دلایلی که ما در هر جایی از ایران می توانیم این کالا ها را در برندها و کیفیت های گوناگونی به دست آوریم، فعالیت گسترده شرکت های توزیع
کننده می باشند.

در کنار این مسئله، از جمله مزیت های کارخانه ها و شرکت های بزرگ تولیدی و وارداتی، همین قضیه می باشد.

یعنی این که آن ها پایه چراغ وکالای های دیگر خود را در هر جایی که امکان داشته باشد، پخش می کنند .

تا در دسترس مشتریان قرار می دهند.

مرکز خرید انواع چراغ باغی با بهترین کیفیت ها

 

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

فروشندگانی که در مرکز خرید انواع چراغ باغی با بهترین کیفیت ها فعالیت می کنند، این محصول را به صورت عمده و تکی عرضه می دارند.

از طرف دیگر، این شرکت ها فروش انواع چراغ را هم که برندی معروفی در ایران می باشد،انجام می دهند.

چراغ ها را به سر تا سر ایران توزیع و پخش می کنند.

آن ها قیمت این کالا را هم برای مشتریان خود اعلام می کنند.

به هر حال، شرکت های تولیدی و وارداتی، بزرگترین پخش کنندگان این محصول درایران به شمار می روند.

این شرکت ها با در نظر داشتن :

نوع سلیقه مصرف کنندگان

نوع و مدل پایه چراغ

بیشتر در چه منطقه ای کاربرد دارد و…

محصولات شان را توزیع می کنند تا به دست خریداران اصلی برسد.

سفارش عمده و جزئی پایه چراغ زیر قیمت بازار

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

انواع پایه چراغ توسط فروشندگان محصولات روشنایی به طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسد.

قیمت این کالا در این سایت ها بسیار مناسب بوده که از فروشگاه های مستقیم ارزان تر و زیر قیمت بازار تمام می شوند.

اگر وقت کافی برای مراجعه به بازار حضوری و مستقیم را ندارید و می خواهید به خرید این محصول بپردازید به شما پیشنهاد می شود به فروشگاه های اینترنتی حتما سر بزنید.

تنها با مشاهده و خواندن مشخصات این کالا و همچنین ثبت سفارش می توانید در اسرع وقت این محصول را به صورت عمده و جزئی در هر جایی که به سر می برید دریافت نمایید.

این سایت ها به صورت اختصاصی مشغول به فعالیت می باشند .

همچنین سایت هایی که به پخش و خرید پایه چراغ می پردازند، قیمت این محصول را در لیست محصولات فروشی خود جای داده اند.

از دیگر روش های سفارش اینترنتی این محصول می توان به برنامه های مجازی مانند کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام اشاره نمود.

این مراکز از تاثیر گذارترین مرکز فروش محصولات روشنایی در بین مصرف کنندگان می باشد.

مرکز توزیع و پخش روشنایی باغی بصورت عمده

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

مناسب ترین پایه روشنایی باغی بصورت عمده در کارخانجات برای خریداران به شکل های مختلف تولید می شود.

سپس در اختیار نمایندگی های توزیع و پخش برای عرضه مستقیم به خریداران قرار داده می شود.

قیمت این کالا که در این نمایندگان عرضه می شود،علاوه بر داشتن تمام استانداردهای لازم برای مصرف، به دلیل حذف واسطه های تجاری و خرید مستقیم از کارخانه ها ارزان تر از سایر فروشندگان است.

برای خرید این محصول کافی است که به این مراکز فروش که به صورت حضوری و یا فروشگاه های تجاری آنلاین موجود هستند.

مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در عرض چند روز درب تولیدی و منزل خود تحویل بگیرید.

محل فروش پایه چراغ باغی به قیمت روز

 

عرضه مستقیم پایه چراغ روشنایی چمنی با ارزان ترین قیمت

 

خرید و فروش پایه چراغ بغی به قیمت روز از طرق گوناگونی انجام می شود.

تاجرانی که در این عرصه فعال می باشند، برای این که بتوانند کالای خود را بهتر و بیشتر عرضه کنند، سعی می نمایند تا در بیشتر شهرها، نمایندگی هایی را تأسیس کنند.

به این شکل، دیگر مشتریان نیاز نیست که مسافت های طولانی ای را برای خرید طی کنند.

به گونه ای نمایندگی ها هم سهولت هایی را برای فروشنده ایجاد می نمایند.

هم این که دسترسی به آنان جهت خرید، برای مصرف کننده بهتر می شود.

در هر حال، باید متذکر شد که محل های فروش، بهترین محصولات را عرضه می دارند.

آن ها با تضمین کامل، این کار را انجام می دهند که مشتری خیالش از بابت کیفیت راحت است.

از سوی دیگر، برخی از نمایندگی های شرکت های بزرگ خارجی سازنده پایه چراغ، به صورت رسمی از جانب خود کارخانه ها در ایران ایجاد می شوند.

این نمایندگی ها مستقیماً کالا را از کارخانه به دست مشتریان خود می رسانند .

دیگر واسطه ای در این میان وجود ندارد. آن ها انواع محصولات زیر را را ارائه می کنند:

  • چراغ پاکی
  •  چراغ خورشیدی
  •  چراغ آلومینیوم
  •  چراغ گالوانیزه
  •  چراغ خیابانی
  •  چراغ معابر
  •  چراغ پلاستیک
  •  چراغ چمنی
  • چراغ حیاطی

این گونه از شعبه ها، از طریق کانال ها و سایت های معتبری که در اینترنت ایجاد می کنند نیز، کالای شان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

خرید مستقیم پایه چراغ از بازار تهران

خرید مستقیم پایه چراغ از بازار تهرانعرضه و خرید مستقیم پایه چراغ از بازار تهران بر اساس سفارش مشتری با قیمت عمده، از سوی شرکت های مختلف تولید کننده انجام می شود.

کارخانه تولید کننده پایه چراغ توسط شعبه های مختلف شان و همچنین سایت های گوناگونی که راه اندازی می کنند، کالای شان را به قیمت عمده عرضه می دارند.

از جانب دیگر،یک راه آسان برای خرید به زیر قیمت بازار هم وجود دارد که آن، مراجعه به سایت های اینترنتی می باشد.

خلاصه این که، محصولات این برند را می شود از راه های گوناگونی به قیمت مناسب تهیه کرد.

این مراکز کالا های با کیفیت را به دست مشتری های خود می رسانند.

مشتری ها می توانند در صورت عدم توانایی حضور در محل جهت خرید محصولات به صورت حضوری به سایت هر کدام از مراکز فروش رجوع کنند.

کالا های مد نظر خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به روش غیر حضوری تهیه و خریداری نمایند.

از محصولاتی که در بازار پایتخت به فروش می رسد می توان کالا های زیر را نام برد:

چراغ پایه کوتاه

چراغ پایه بلند

چراغ لوکس

چراغ باغی کلاسیک

چراغ فلزی

عرضه کننده چراغ باغی در مدل های کاملا بروز

خریدار چراغ چمنی و باغچه ای بصورت عمده اییکی از روش های عرضه چراغ باغی در مدل های کاملا بروز و در ابعاد و طرح های مختلف، از طریق فروشگاه محصولات روشنایی است.

هر چند در شهرهای مختلفی این نوع فروش متداول می باشد.

ولی برای بسیاری ممکن است تازگی داشته باشد.

اما خریدارانی که می خواهند با قیمت های ارزان به این شکل تهیه کالا را انجام دهند، راه های گوناگونی را می توانند در پیش بگیرند.

آن ها هم قادرهستند که به مناطق اصلی فروش پایه چراغ سر بزنند و هم این که به خریداینترنتی این محصول روی آورند.

در هر دو صورت، خواهند توانست که بهترینطرح ها و مرغوب ترین جنس ها را تهیه کنند.

با همه این موارد، بایستی گفت که خریداران این نوع از تجهیزات، در هنگام تهیه بهترین کیفیت پایه چراغ باید مراقب باشند که کالا، مشکلات عدیده ای مانند خرابی و غیره را نداشته باشند.

بازار عمده فروشی پایه های چراغ باغی رنگ کوره ای

فروش ویژه چراغ چمنی بصورت عمده و قیمت ارزانمرکز خرید انواع محصولات روشنایی ایران در انواع گوناگونی از محصولات توسط بازار بزرگ مربوطه عرضه می شود.

در این مرکز، شما با لیست فروش پایه های چراغ باغی رنگ کوره ای آشنا خواهید شد .

همچنین می توانید عرضه کنندگان مختلفی را بیابید که کالای این برند معروف جهانی را به صورت عمده و جزئی عرضه می کنند.

باید به این نکته اشاره کرد که این کارخانه، کالا های خود را در مدل ها و طرح های متفاوت و رنگ پایه چراغ وارد بازار می نماید که در مراکز خرید کالای صنعتی کشورمان، بیشتر آن ها را می توانیم مشاهده کنیم.

ارائه پایه چراغ باغی و محوطه ای با پایین ترین قیمت

ارائه پایه چراغ باغی و محوطه ای با پایین ترین قیمت

 

بازاریابی و فروش پایه چراغ باغی و محوطه ای با پایین ترین قیمت در ایران را بیشتر نمایندگی شرکت های تولیدی انجام می دهند.

این نمایندگی ها در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند و در کنار بازاریابی،پخش و ارائه این محصول را هم انجام می دهند.

نمایندگی ها بازاریابی را تنهااز طریق مراجعه به فروشگاه ها مختلف انجام نمی دهند، بلکه از وسایل امروزی تر هم استفاده می کنند.

آنان از طریق سایت ها و کانال های مختلفی، محصول را تبلیغ می کنند .

این گونه مشتریان بیشتری جذب می نمایند.

شرکت های تولیدی، از طریق نمایندگی هایی که دارند، محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

نمایندگی ها از جمله مکان هایی هستند که این گونه از کالا را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

پس می توان به این شعب هم مراجعه کرد .

بهترین نوع سایز چراغ باغی را با نرخ ارزان خریداری نمود.

جدیدترین طرح های چراغ باغی در بازار

انواع جدیدترین طرح های پایه چراغ باغی در بازار ایراندر بازار محصولات روشنایی کشور، برندهای خارجی وایرانی  و انواع جدید طرح های چراغ باغی در ایران را می شود پیداکرد.

در این زمینه می توان به پایه چراغ ارزان در طرح و مدل های متنوع توسط تولید کنندگان داخلی اشاره کرد.

دربازار ایران به عنوان برندهای معروف موجود در کشورمان به فروش رسانده میشوند.

برندهایی که در بازار از فروش خوبی برخوردار می باشند، طبعاً کالایی راکه روانه مراکز فروش می نمایند، دارای دو خصیصه عمده می باشند:

یک: از جنس خوب و با کیفیت تولید می شوند.

دو: قیمت های ارزانی را دارند.

اکثر برندهای سازنده این کالا، این دو اصل را در نظر می گیرند .

به همین سبب است که در بازارمشهور و پرآوزاه هستند.

با همه این ها، فروش پایه چراغ در برندهای مشهور از جانب فروشندگان مختلفی انجام می شود.

به این معنی که شما در بازار به راحتی می توانیدمحصولات شرکت های گوناگون تولیدی را که مشهور می باشند، پیدا کرده وخریداری نمایید.

برای خرید این محصول از بهترین فروشندگان پبایه چراغ می توان به نمایندگی این برندها هم سر زد.

در ضمن، فروش این کالا هم از جانب همین برندها و شعبات شان صورت میگیرد.

شما برای خرید برند های خارجی می توانید به اینترنت مراجعه کنید.

میزان روشنایی چراغ باغی

در حال حاضر میزان روشنایی چراغ باغی با واحد اندازه گیری لومن سنجیده می شود.

در گذشته واحد اندازه گیری مصرف انرژی وات بوده است.

مقدار لومن چراغ های باغی هرچه بالاتر باشد در نتیجه روشنایی محیط بیشتر خواهد بود.

مقدار نوری که برای فضای باغی نیاز می باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد.

طراحی چراغ و جنس حباب می تواند عامل مهمی درمیزان تابش نور زیاد یا نور کم چراغ ها باشد.

در واقع طراحی چراغ ها می تواند مقداری از نور را به هدر دهد و یا باعث ایجاد آلودگی نوری شود.

به همین علت پیشنهاد می کنیم که چراغ هایی با کیفیت بالا را تهیه کنید.

کیفیت بالا از نظر:

جنس؛ متریال؛ میزان روشنایی ؛طراحی چراغ و… از همه مهمتر برند تولید کننده می باشد.

از جمله مراکز معتبر فروش صنایع بازرگانی و روشنایی الین می باشد.

میزان مشخص و ثابتی در محاسبه میزان لومن مورد نیاز برای چراغ های باغی در دسترس نمی باشد .

معمولاً میزان لومن مورد نیاز را به صورت تخمینی در نظر می گیرند.

البته عوامل متعددی در زمان نورپردازی فضا دخیل هستند.

مثل:

سلیقه مشتری

طراحی چراغ ه

موقعیت نصب چراغ ها

متراژ باغ و غیره

فارغ از تمامی این موارد مذکور میزان لومن مورد نیاز برای چراغ های باغی بین ۱۲ تا ۱۳٠٠می باشد.

میزان روشنایی ورودی باغ و راه پله ها

میزان روشنایی چراغ های بخش ورودی باغ یا استخرها معمولاً از نمونه چراغ های پای کوتاه دفنی و یا چمنی هستند ؛معمولاً میزان روشنایی چراغ ها چیزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ لومن می باشد.

اگر مسیر ورودی دارای پیچ و خم یا ناهمواری باشد بهتر است تا در بخش‌های موردنیاز از نورپردازی بیشتر و یا میزان لومن بالاتر استفاده کنیم.

چنانچه مسیر ایمن و یک دست می باشد و قصد جلوه پردازی محیط را داریم؛ استفاده از لامپ هایی با میزان لومن پایین نیز برای محیط کافی میباشد.

نحوه نورپردازی راه پله ها نیز باید به طریقی باشد که ایجاد سایه بر روی راه پله نکند.

ثبت سفارش محصول

برای مشاهده محصولات به فروشگاه الین  مراجعه نمایید .

معمولا تولید کنندگان چراغ های باغی را از تریپلیمر تجاری تولید میکنند که دارای ساختاری آمورف میباشد این قطعات پلاستیکی گرمانرم دارای خواص حرارتی و شیمیایی هستند که در ترکیبات آنها از بتادین و استایرن و اکریلو نیتریل استفاده می شود .به همین علت ساختار چراغ ها در برابر حرارت و سایر واکنش های شیمیایی مقاوم می‌باشد و از استحکام فشاری سفتی برخوردار است .به همین علت گزینه مطلوب برای استفاده از چراغ های باغی خواهد بود. جنبه مثبت این متریال ها علاوه بر کیفیت آن به قیمت مناسبی که دارد می توان اشاره کرد.

به خاطر اینکه حباب های پلی استایرن بکار رفته در چراغ های باغی دارای ساختار مولکولی مقاوم به آب و سایر حلال ها می باشد؛ علاوه بر ظاهر خشک چراغ ها دارای نورپردازی بسیار عالی می باشد .این حبابها در مقابل آب و رطوبت و حریق بسیار مقاوم عمل می کنند. گرانول به کار رفته در ساخت این محصول مثل اکثر پلیمرها محدود می باشد.
حباب های پلیمری به خاطر خاصیت ضربه پذیری خوبی که دارند غالباً جزو حباب های پر کاربرد هستند. ویژگی بارز این چراغ ها خاصیت بازیافت پذیری آنها نسبت به متریال های دیگر می باشد که از قابلیت بازیافت خوبی پس از خرابی خواهد داشت. شما میتوانید با انتخاب حباب های پلی استایرن در چراغ های باغی یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

همانطور که می‌دانید تمامی محوطه‌های باغی مشابه نیستند و دارای کاربری های مختلف و ظاهر متفاوتی هستند که قاعدتاً نیازمند چراغ های باغی با مدل های متنوع خواهند بود. از جمله مدل های متنوع چراغ های باغی شامل: چراغ های باغی مدل سر لوله ؛چراغ های باغی مدل دو شعله؛ چراغ های باغی مدل آویز؛ چراغ های باغی مدل سردری ؛چراغ های باغی مدل دیوارکوب
که در زمان استفاده از هر کدام از این راه ها باید استانداردهای چراغ ها؛ فاصله چراغها ؛نحوه نورپردازی ؛زاویه نورپردازی چراغ ها دقیق لحاظ شود تا شما بتوانید علاوه بر یک نورپردازی با کیفیت ظاهر زیبای از محیط داشته باشید.

همانطور که در بخش قبلی در خصوص مدل های چراغ های باغی اشاره شد مجدداً متذکر می شویم به دلیل تنوع ساختاری باغ ها و نوع دکوراسیون آنها از سبک‌های کلاسیک سبک مدرن و سبک های موسیقی با المان های محیطی متفاوت متفاوت ممکن است. نیازمند رنگهای مختلف می شود. لذا تولید کننده برای رفاه حال خریداران چراغ های باغی را در انواع رنگ های مشکی؛ سفید؛ مسی ؛نقره‌ای و طلایی تولید کرده است.

بهتر است بدانید تمام متریال های فلزی و فولادی قابلیت زنگ خوردن و پوسیده شدن به مرور زمان را خواهند داشت. مگر اینکه برای پوشش بدنه آنها از رنگ های پودری با ضخامت بالا استفاده شود تا بتواند چراغ ها را در برابر بارندگی سرما و یا رطوبت هوا مقاوم نگهدارد .ضمن اینکه با وجود پوسیدگی ها قابلیت تعمیر راحت داشته باشد .اما چراغ های باغی مجموعه الین علاوه بر متریال های با کیفیتی که در آنها استفاده شده است؛ از رنگ های پودری الکترواستاتیکی با ضخامت مناسب پوشیده شده و این پایه چراغ ها و چراغ ها را در برابر بارندگی سرما و در مناطق شرجی و قابلیت خوبی برای استفاده دارند.

نکته قابل توجه در خصوص پایه چراغ های باغی پلاستیکی که در رنگ های پتینه مسی ؛پتینه برنزی و رنگ های متنوع تولید می شوند ؛قابلیت ماندگاری بالایی را در برابر سرما و گرما دارند. چون که در این محصولات از پلاستیک های فشرده ای بی اس تهیه شده است که مواد پلیمری موجود در چراغ ها در برابر سایر واکنش های شیمیایی گرمایی و سرمایی مقاومت آنها را افزایش داده است.

در وهله اول توصیه می کنیم شما برای زیبایی محیط خودتان وقتی هزینه میکنید ۱۰۰درصد می خواهید از محیط لذت برید به خاطر همین توصیه می شود تا بر اساس شرایط محیط از چه راههای مناسب با محیط استفاده کنید در صورتی که در محیط از چراغهای پلاستیکی می‌تواند استفاده داشته باشید بهتر است تا از این چراغ ها استفاده کنید. اما در برخی از مناطق امکان استفاده از چراغ های پلاستیکی به دلیل شرایط جوی امکان پذیر نیست که بهتر است در این محوطه‌ها از پایه چراغ ها و چراغ های فلزی استفاده کنید تا بتوانید علاوه بر ماندگاری بالا از کیفیت آن ها به مدت بیشتر استفاده کنیم .برای این منظور از گروه صنایع روشنایی الیت آماده پاسخگویی به تمامی سوالات تخصصی شما در خصوص نحوه استفاده از چراغ ها و پایه چراغ ها میباشد شما میتوانید سوالات تخصصی خود را در همین لحظه از بهترین متخصصین روشنایی مجموعه الین بپرسید۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ باغی

قیمت چراغ باغی

دیدگاهتان را بنویسید