گردوی من
خانه / چراغ باغچه ای / بازار خرید چراغ باغچه ای ارزان

بازار خرید چراغ باغچه ای ارزان

Rate this post

این روزها انواع چراغ باغچه ای ارزان قیمت با برندهای معتبر در کشور یافت می شود که خریدار با توجه به نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را تهیه نماید. این چراغ ها در پارک ها، فضای سبز، باغ ها و سایر فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند و باعث روش شدن فضا در تاریکی شب شده و در زیبایی فضای مورد نظر نیز نقش مهمی دارند.در واقع نوعی چراغ باغی و چراغ پارکی نیز محسوب می شود.

این روزها بازار خرید و فروش انواع چراغ باغچه ای به دلیل کارایی و عملکرد مطلوب بسیار پررونق می باشد.

چراغ باغچه ای ارزان

دانستنی هایی درباره چراغ باغچه ای

 

چراغ باغچه ای ارزان

چراغ باغچه ای دارای مدل و طرح های مختلفی است که  می توان به چراغ باغچه ای پایه کوتاه، چراغ باغچه ای مدرن، چراغ باغچه ای خورشیدی، چراغ باغچه ای قارچی، چراغ باغچه ای کلاسیک و .. اشاره نمود که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارند و یکی از نمونه های پرفروش آن چراغ های سولار و یا چراغ های خورشیدی بوده که به جهت ایجاد زیبایی بصری در باغچه و فضای سبز در هنگام شب بسیار مناسب می باشند.

این چراغ ها در طول روز و با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ شده و همزمان با تاریکی هوا به صورت اتوماتیک روشن می شوند و مجددا با روشن شدن هوا خاموش می شوند و با فرو بردن پایه مخصوص آن در خاک باغچه در محل مورد نظر ثابت خواهد شد، هر چند این نوع چراغ دارای یک عدد لامپ ال ای دی می باشد ولی باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط پیرامون خود خواهد شد.
بدنه ی این چراغها از ورق استنلس استیل بوده و می تواند مدت مدیدی در مقابل زنگ زدگی مقاومت کند و این چراغ ها با هر بار شارژ کامل در حدود ۳ الی ۵ ساعت نوردهی دارند و دارای سنسور و حسگر نور برای خاموش کردن اتوماتیک هنگام روز و روش شدن خودکار هنگام شب می باشند.

حراجی چراغ باغچه ای ارزان در تهران

 

چراغ باغچه ای ارزان

حراجی چراغ باغچه ای در تهران را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید به راحتی پیدا نمایید. یکی از مراکز فروش ارزان و مقرون به صرفه انواع چراغ باغچه ای همین شرکت می باشد و برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت ارزانتر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

صنایع بازرگانی الین ؛تولیدکننده ؛توزیع کننده و صادر کننده انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی، پایه چراغ پارکی ؛ پایه چراغ چمنی و مبلمان شهری ؛ پایه چراغ باغی  ؛چراغ حیاطی ؛چراغ محوطه و ….با کیفیت درجه ۱ می باشد.

تنوع محصولات در مدل ها ی متنوع را از بخص محصولات روشنایی الین مشاهده کنید

محصولات را با بسته بندی های  منظم و مرتب با قید ضمانت کالا تحویل بگیرید.۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ باغچه ای

دیدگاهتان را بنویسید