گردوی من
خانه / چراغ چمنی / فروش چراغ چمنی توپی ارزان در شمال

فروش چراغ چمنی توپی ارزان در شمال

Rate this post

با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره نور و روشنایی نیز پیشرفت کرده است. امروزه برای روشنایی باغ ها و حیاط هایی که باز هستند از چراغ چمنی توپی استفاده می کنند. این نوع از کالا بسیار زیبا و با کیفیت هستند.
برای تولید این نوع از محصولات از یک طراحی فوق مدرن استفاده کرده اند. لامپ های این کالا از جنس ال ای دی نیز می باشد. و نور و روشنایی بسیار زیادی به اطراف می دهد. عرضه کننده این نمونه بار با کیفیت در شمال قرار دارد.

بزرگترین مرکز فروش انواع پایه چراغ بویژه پایه چراغ چمنی

همه چیز درباره چراغ چمنی توپی

 

چراغ چمنی توپی

با به وجود آمدن پارک ها و باغ ها به فکر این افتاده اند که برای روشنایی آن باید کاری کرد تا در این تاریکی نماند. همانطور که میدانید روشنایی چراغ باغی و چراغ های پارکی در این نوع از محیط ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.
چراغ چمنی توپی دارای نور بسیار خوبی است و شامل سرپیچ و سیم می باشد. این نوع از چراغ ها را به دو صورت می توان وصل کرد. به این صورت که ابتدا می توان بر روی صفحه تخت پیچ نمود و ا بر روی یک لوله وصل کرد.
این نوع از شی دوست داشتنی و زیبا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. و در برابر باران و برف و تگرگ مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد. این نوع از لامپ ها به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند در سایز کوچک برای تزیین و در سایز بزرگتر برای روشنایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.
سایز های مختلف این چراغ چمنی نیز موجود است. در کنار همه ی این خصوصیات زیبایی و جذابیت و قیمت ارزان سبب شده است در بسیاری از مکان ها و رستوران ها هم از این کالا استفاده کنند.
چراغ چمنی بزرگ در باغات و همچنین ویلا های شمال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه این لامپ روشنایی بسیار عالی می باشد. همچنین می توان بر روی دیوار هم نصب کرد برای امنیت و روشنایی بیشتر.
می توان این مدل را به عنوان دکور برای محوطه حیاط مورد استفاده قرار داد.

هزینه چراغ چمنی توپی درجه یک صادراتی

چراغ چمنی توپی

این مدل از چراغ چمنی های توپی از یک جنس بسیار عالی و درجه یک به تولید رسیده است. مواد اولیه به کار رفته برای تولید این محصول کاملا مرغوب و باکیفیت بوده که توانسته این چنین کالای با کیفیتی را به تولید برساند.
هزینه چراغ چمنی درجه یک که به کشور های همسایه صادر شود بسیار اندک است و با توجه به کارایی و زیبایی هزینه ناچیزی است. چراغ چمنی رنگی در رنگ های گوناگون نیز موجود می باشد.

صنایع بازرگانی الین ؛تولیدکننده ؛توزیع کننده و صادر کننده انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی، پایه چراغ پارکی ؛ پایه چراغ چمنی و مبلمان شهری ؛ پایه چراغ باغی  ؛چراغ حیاطی ؛چراغ محوطه و ….با کیفیت درجه ۱ می باشد.

تنوع محصولات در مدل ها ی متنوع را از بخص محصولات روشنایی الین مشاهده کنید

محصولات را با بسته بندی های  منظم و مرتب با قید ضمانت کالا تحویل بگیرید.۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ حبابی دیواری

قیمت چراغ حبابی دیواری

دیدگاهتان را بنویسید