گردوی من
خانه / چراغ چمنی / سفارش چراغ چمنی پایه کوتاه باکیفیت

سفارش چراغ چمنی پایه کوتاه باکیفیت

Rate this post

حتما تا به حال چراغ های با پایه کوتاه و سر حبابی نشکن را در اماکن عمومی مانند پارک ها و یا حیاط ویلا ها دیده اید. این چراغ ها در انواع طرح و مدل های مختلف در بازار وجود دارند و زیبایی کم نظیری به فضایی که در آن نصب شده اند می بخشند. این چراغ ها به چراغ چمنی پایه کوتاه معروف هستند. انواع مختلف این چراغ ها چه ویژگی هایی دارند و چگونه می توان چراغ چمنی با کیفیت سفارش داد؟

چراغ چمنی پایه کوتاه

بررسی انواع چراغ چمنی پایه کوتاه

 

فروش پایه چراغ باغی به صورت عمده

یکی از انواع چراغ های باغی مورد استفاده در سیستم های روشنایی اماکن عمومی و خصوصی مدل چمنی می باشد. این چراغ ها دارای پایه کوتاه بوده و به همین به دلیل چراغ چمنی پایه کوتاه معروفند. پایه این چراغ ها معمولا از جنس آلومینیوم می‌باشد که مقاومت بسیار زیادی در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی دارد. پایه چراغ سنگی و آهنی از جمله انواع دیگر پایه این چراغ ها هستند.

از جمله رنگ های بدنه انواع این چراغ ها می توان به سفید، مشکی، مسی، نقره‌ای و برنزی اشاره کرد.

در قسمت انتهای این چراغ ها از مدل‌های مختلف چراغ حبابی استفاده شده است. پایه و حباب  این چراغ ها قابلیت جدا شدن از هم را دارا هستند و به یکدیگر اتصال محکم و جداشدنی ندارند.

در انواع جدید چراغ های چمنی از لامپ های کم مصرف ال ای دی با توان ۱۲ الی ۱۸ وات استفاده شده است شعاع نوردهی این چراغ ها به علت داشتن پایه کوتاه کم و بین ۲ تا ۴ متر متغیر است.

تنوع در مدل پایه این چراغ ها بسیار زیاد بوده و اخیراً مدل های لوکس و لاکچری این محصولات به بازار عرضه شده است که زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

جنس حباب این چراغ ها از نوع پلی کربنات نشکن بوده که در مقابل ضربه و تابش نور خورشید بسیار مقاوم می باشند و به راحتی دچار شکستگی نشده و تغییر رنگ نمی دهند.

واردات چراغ چمنی پایه کوتاه از چین

 

چراغ چمنی پایه کوتاه

کسانی که در زمینه نصب انواع سیستم های روشنایی در اماکن عمومی مانند پارک ها و محوطه مجتمع های مسکونی و یا اماکن خصوصی مانند ویلا ها مشغول به کار هستند می توانند از چراغ چمنی پایه بلند برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

واردات این محصول از کشور چین انجام می شود و خریداران می توانند با توجه به کاتالوگ انواع مدل های این چراغ ها محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

مشتریانی که به صورت عمده اقدام به سفارش این نوع چراغ می نمایند از تخفیف ویژه برخوردار می شوند و با قیمت ارزان تری این چراغ را به دست می آورند.

صنایع بازرگانی الین ؛تولیدکننده ؛توزیع کننده و صادر کننده انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی، پایه چراغ پارکی ؛ پایه چراغ چمنی و مبلمان شهری ؛ پایه چراغ باغی  ؛چراغ حیاطی ؛چراغ محوطه و ….با کیفیت درجه ۱ می باشد.

تنوع محصولات در مدل ها ی متنوع را از بخص محصولات روشنایی الین مشاهده کنید

محصولات را با بسته بندی های  منظم و مرتب با قید ضمانت کالا تحویل بگیرید.۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چراغ توپی

قیمت چراغ توپی

دیدگاهتان را بنویسید