قیمت چراغ باغی (The price of garden lights)یکی از نکات مهم در زمان قیمت گذاری محصولات می باشد.
چرا که قیمت گذاری محصول از نظر اینکه:
چطور و چگونه قیمت تعیین می شوند؟
محصولات چه مزایایی دارند؟
آپشن ها و کلیه خصوصیات چراغ باغی روی قیمت چراغ باغی موثر میباشد.
می توان گفت از صفر تا صد مرحله تولید می تواند روی قیمت ها موثر باشد.
در این بین نحوه معرفی محصول به خریدار نیز اهمیت دارد.
نوشتن توضیحات و درج خصوصیات و ویژگی های محصول، توضیحات محصول میتواند مخاطب را به مشتری صد درصد تبدیل نماید.
البته موارد زیادی در فروش محصولات موثر هستند.
به واقعیت استراتژی فروش محصولات را نمیتوان نادیده گرفت.
چراکه عامل بسیار مهم در قیمت چراغ باغی میباشد.
از جمله عوامل جانبی اما مهم در قیمت چراغ باغی می توان ایجاد خلاقیت در معرفی محصول داشته باشیم .
مثلاً محصولات جدید را با روند بسیار جذاب در ابتدا معرفی و سپس قیمت گذاری نمایید.
تا با ویژگی ها و خصوصیات چراغ ها آشنا شوند.
عوامل موثر در قیمت چراغ باغی
- نحوه بستهبندی
- نحوه فروش( فروش اینترنتی یا حضوری)
- فروش عمده
- فروش تکی
عوامل مشترک به کار رفته در کلیه چراغ ها( رنگ، جنس، متریال، کیفیت، برند، محل تولید، نحوه نصب، ارتفاع چراغ و…)
در اکثر موارد فروش عمده چراغ باغی بهمراتب همیشه مناسب تر و جذاب تر برای مشتری بوده است.
چرا که خریدار در زمان تهیه چراغ ها با انبوهی از انواع مختلف چراغ ها روبرو می باشد.
که به راحتی می توانند گزینه های انتخابی بالایی داشته باشد.
در مرحله بعد معمولاً بسته بندی ها را می توان عامل موثر بر قوه دیداری و بصری افراد دانست.
هرچند خصوصیات شخصی افراد بسیار متمایز از یکدیگر می باشد اما می تواند عامل مهمی در انتخاب افراد نیز باشد.
نحوه ارسال محصول نیز می تواند از جمله خدماتی باشد که از سوی مراکز برای مشتریان در نظر می گیرند.
چرا که اکثرا محل بار چراغ ها در تعداد بالا نیاز به تخصص در جابجایی دارد .
غالباً این کار توسط نمایندگی ها و مراکز فروش که هر روز در ارتباط با این مسئله هستند راحت تر می باشد.
چراکه سیستم حمل و نقل چراغها، نحوه جای گیری چراغ ها،ساخت و کلیه عوامل را در نظر میگیرند.
سپس اقدام به ارسال می نمایند.
فروش و معرفی انواع چراغ باغی
قیمت چراغ باغی همیشه در زمان فروش چراغ عامل مهمی بوده است.
به همین دلیل قبل از ارائه قیمت چراغ باغی به مشتری و خریدار باید ابتدا محصول را به خریدار معرفی نمود.
فروشنده نیز باید بهترین قیمت را برای محصولات خود در نظر بگیرد.
در زمان فروش چراغ باغی ارائه فروش خلاق و با مهارت کافی برای مشتریان اهمیت فراوانی دارد.
چرا که گاهی محصول مزایای بالاتری نسبت به نیاز مشتری دارد.
اما بر اساس معرفی نادرست و توضیح ناکافی خریدار تمایلی به تهیه آن پیدا نمی کند.
در صورتی که یک معرفی خوب و کامل میتواند خود عاملی مهم در فروش باشد.
یعنی اینکه میتواند ساپورت کننده فروش های بعدی از همان خریدار نیز باشد.
چرا که خریدار در برابر هزینه ای که می پردازد انتظار ارائه خدمات کافی و لازم را دارد.
بنابراین حفظ مشتری نیز ناخواسته اهمیت پیدا میکند.
هرچه قیمت چراغ باغی و کیفیت منصفانه تر باشد، رغبت و تمایل خریدار بیشتر خواهد بود.
در اصلی فروش پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است.
قیمت چراغ باغی بر اساس مزایا
اکثر فروشندگان در زمان فروش مزیتهای محصول خود را انتخاب نموده و آن را در تیتر فروش خود قرار میدهند.
فروشنده به دقت برای مشتریان خود توضیح میدهد که محصولات چه کیفیتها یی دارند.
چه مزایا، کاربرد و سایر ویژگیهای چراغ ها را در نظر میگیرند.
نیاز سنجی مشتریان نیز برآورد کرده، در نهایت محصول مورد نظر را با قیمت مناسب به مشتری معرفی می نماید.
در کل میتوان گفت فروشندگان معتبر همیشه برای حفظ مشتری در تمام طول مدت عرضه محصولات خود برای خریدار اعتماد سازی می کنند.
و همیشه ارزشی به محصولات اضافه می کنند.
ضمن اینکه همیشه پیش زمینهای را برای مشتری های ایدهآل در نظر میگیرند.
چون میدانند که این خریداران بالقوه به احتمال قوی خریدار محصول هستند.
قیمت چراغ باغی جدید
همیشه محصولات جدید قیمتهای متفاوتی دارند.
به دلیل استفاده از تکنولوژی های به روز می توانند هزینه های جانبی را حذف کرده از نظر قیمت مقرون به صرفه باشند.
یا اینکه با افزودن یک ویژگی و خصوصیت جایگاه ویژهای داشته باشند.
البته باید در نظر داشت که قیمت چراغ باغی جدید به سه عامل مهم بستگی دارد.
- زمان تولید
- زمان ورود به بازار
- زمان کسب سود
اگر در فرآیند تولید محصولات جدید این نکات رعایت شود در اصل مجموعه و شرکت برنده واقعی خواهد بود.
بهمین دلیل است که نام دیگر فرایند توسعه را فرآیند رسیدن به موفقیت نیز نامیدهاند.
توسعه و فروش بالای محصول می تواند روی قیمت چراغ موثر باشد.
چراکه فروش بیشتر موجب تولید بیشتر و عرضه محصولات در تعداد بیشتر می شود.
که در نتیجه تمامی عوامل عاملی در کم شدن هزینه ها خواهد بود.
اصول و قواعد موثر بر قیمت چراغ باغی
- بازار رقابتی
- بازار رقابتی انحصاری
- چند قطبی
- بازار انحصار کامل قوانین و مقررات
- عوامل توزیع شرایط اقتصادی
- قیمت رقبا
- ماهیت بازار
- عامل هزینه و….
تمامی این مشخصات عواملی هستند که به صورت مستقیم در قیمت چراغ باغی و میزان فروش نقش ایفا می کنند.
چرا که اهداف بازاریابی را می توان یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ باغی دانست.
زیرا مهم ترین آنها برای بقای شرکت و تداوم حضور در بازار میباشد.
بنابراین قیمت چراغ ها به گونهای مشخص میشود که با توجه به حداکثر سود مورد انتظار باشد.
لذا برای به دست آوردن رهبری بازار باید قیمت گذاری های حداقلی را با توجه به کیفیت چراغ های مورد نظر قرار دهیم.
قیمت چراغ باغی اساساً مقدار هزینه ای است که برای کالا یا خدمت به ازای استفاده از آن توسط مصرف کننده پرداخته می شود.
هزینه نورپردازی چراغ باغی
هزینههای نورپردازی چراغ باغی به گونه ای می تواند وابستگی به قیمت انواع چراغ باغی داشته باشد.
چرا که در زمان نور پردازی، طراحی محیط نیز موثر می باشد.
طراحی محیط بر تعداد چراغ ها اثرگذار خواهد بود.
اگر شما قصد دارید طرح خود را بازسازی کنید،چراغ باغی بر اساس متریال های کاربردی به میزان قابل توجه تاثیرگذار خواهد بود.
نورپردازی محیط میتواند شما را کمک کند تا به زیبایی فضا و امنیت بیشتر توجه کنید.
زیرا نورپردازی می تواند تفاوت باور نکردنی در باغ را ایجاد نماید.
نورپردازی باغ به شما این امکان را میدهد که در هنگام عصر از فضاهای بیرونی خود برای مدت طولانی تر استفاده کنید.
این مورد عمدتاً در ماههای گرم تر اتفاق می افتد.
اما اکنون با ویژگیهای مانند بخاریهای پاسیو و سازه های بیرونی مردم در تمام طول سال از باغهای خود تا عصر استفاده می کنند.
کاربرد چراغ ها در نورپردازی
به طور کلی می توان نور را از نظر زیبایی شناختی برای برجسته کردن عناصر خاص در باغ مانند:
فواره و مجسمه استفاده کرد.
هزینه کلی چراغ باغی به عوامل متعددی وابسته است.
از جمله: فاصله نورها که متخصص می تواند به خوبی بازده خوبی را از میزان نورپردازی محیط دریافت نماید.
برای مشاوره اولیه و طراحی نور استفاده از تعداد چراغ مناسب برای متراژ متفاوت می توانید هم اکنون با مشاوران ما در مجموعه الین تماس بگیرید.
این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره در زمینه طراحی محیط و نیاز سنجی خریدار چراغ های مناسب با فضا را عرضه می نماید.