گردوی من
خانه / چراغ خیابانی / خرید چراغ خیابانی مدرن ایرانی

خرید چراغ خیابانی مدرن ایرانی

Rate this post

چراغ خیابانی مدرن به تازگی وارد بازار شده است، این چراغ در انواع مدل‌های مختلفی تولید می شود و اندازه های متفاوتی نیز دارد.

خرید چراغ خیابانی مدرن خیلی مقرون به صرفه است به همین دلیل شهرداری ها اقدام به خرید این نوع چراغ می‌کنند.

عمر مفید این چراغ بسیار بالاست و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

معمولاً در خیابانها و درجاهایی از شهر که پرتردد است، از چراغ های با پایه های ۶ متری استفاده می شود و گاهی اوقات طول آنها تا ۱۵ متر نیز می رسد.

فروش پایه چراغ کلاسیک قیمت مناسب

دلیل مرغوبیت چراغ خیابانی مدرن

 

فروش پایه چراغ خیابانی

چراغ مدرن بدنه و لامپهای بسیار مرغوبی دارد، یکی از دلایل مرغوبیت مواد اولیه است که چراغ از آنها تولید شده است، رویه پایه این چراغ ها معمولاً از گالوانیزه است که در برابر زنگ خوردگی بسیار مقاوم است، همچنین گالوانیزه در برابر یخ زدگی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و باعث می شود رویه آن ترک بر ندارد و یا پوسته پوسته نشود.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت چراغ های خیابانی مدرن این است که می توانید آن را برای روشنایی هر مکانی استفاده نمایید، زیرا این چراغ انواع مختلفی دارد که نورهای مختلف از خود ساطع می کنند برای مثال برخی از انواع این چراغ ها دارای یک سر هستند و فقط به صورت یکطرفه کار می‌کنند، اما اگر به نور بیشتری نیاز داشته باشید، می توانید از چراغ‌های استفاده نمایید که دارای دو سر هستند و چهار لامپ را می‌توانند درون خود جای دهد و نور بیشتری به مکان می دهند.

همین امر سبب می شود در جاهایی که نیاز است، از چراغ های دو طرفه استفاده گردد و اگر در جای نیازی به چراغ دو طرفه نیست از چراغ یک طرفه استفاده نماییم، تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری گردد.

یکی دیگر از دلایل مرغوبیت این چراغ ها این است که آب به هیچ عنوان داخل این چراغ ها نفوذ پیدا نمی‌کند، به همین دلیل سیم کشی های داخل آن دچار پوسیدگی نمی‌شوند و لامپ ها نیز آسیبی وارد نمی شود.

صادرات چراغ خیابانی مدرن به کویت

فروش اینترنتی پایه چراغ خیابانی

یکی از کشورهای خریدار چراغ های مدرن ایرانی، کشور کویت است که معمولاً در خیابانها و کوچه های شهر خود از این چراغ ها استفاده می نماید.

صادرات چراغ خیابانی به کشور کویت به صورت عمده انجام می پذیرد، به همین دلیل هم کشور ایران و هم کشور کویت از این صادرات و واردات سود بسیار زیادی عایدشان می شود.

البته در برخی از موارد کشور کویت چراغ های مدرن ایرانی را به داخل کشور خود وارد کرده و آن را به سایر کشورها صادر می نماید تا از این راه درآمد خوبی داشته باشد.

صنایع بازرگانی الین ؛تولیدکننده ؛توزیع کننده و صادر کننده انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی، پایه چراغ پارکی ؛ پایه چراغ چمنی و مبلمان شهری ؛ پایه چراغ باغی  ؛چراغ حیاطی ؛چراغ محوطه و ….با کیفیت درجه ۱ می باشد.

تنوع محصولات در مدل ها ی متنوع را از بخص محصولات روشنایی الین مشاهده کنید

محصولات را با بسته بندی های  منظم و مرتب با قید ضمانت کالا تحویل بگیرید.۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی رمضانی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129511334
mobile icon شماره موبایل: 09151061334
instagram icon اینستاگرام: elin.light
facebook icon فیس بوک: elin.lighting
twitter icon توئیتر: elin_company
pinterest icon پینترست: elincompany
linkedin icon لینکدین: elinlightcompany
tumblr icon تامبلر: elin-company
email icon پست الکترونیکی: ElinLightingGroup@gmail.com
email icon پست الکترونیکی: info@elinlighting.com
url icon آدرس سایت: www.elinlighting.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پایه چراغ خیابانی و پارکی

دیدگاهتان را بنویسید